spanning op wachtbankje

A

Anoniem

Guest
Hey meiden

hier al weer ff op t wachtbankje.. Als ik van 28 dgn uitga is 10jan mijn NOD en als ik van 25dgn uitga zoals de laatste 2 keer dan is het dus 6jan..
Erg spannend dus weer!
Ik heb wel de hele week al flinke steken rechts onderin mijn buik.. dit heb ik de afgelopen rondes ook gehad dus ben bang dat we weeer bezoek krijgen van de duivels.. mijn gevoel zegt weer dat we weer een ronde verder gaan..
Ik hoop zo dat het nu eens raak mag zijn!

Een vriendin van mij krijgt zon mooie dikke buik (21 weken) en al die echo fotos en al die kleertjes en spulletjes heerlijk! Dat wil ik ook!!
We gaan in februari samen naar de 9mnd beurs dus ik hoop dat ik voor mezelf ook lekker kan shoppen!

Liefs

Ik hoop het ook voor je Renate maar probeer uit zelfbescherming niet te hard van stapel te lopen..... Ik begrijp je gevoel maar mijn man en ik hoopte dat ook en bij ons is helaas niets minder waar.....

Wat ik bedoel te zeggen is dat ik zoooo voor je hoop dat die rot duivels weg blijven maar pas op dat je niet te ver in de toekomst gaat dromen.....Elke maand kan het natuurlijk weer 2 kanten op en ik ben het met je eens dat het nu maar 'raak' moet zijn voor jullie! :)

Ik ga voor je duimen meid! Mijn nod staat ook ook 06-01 maar goed....wij gaan (vrijwel zeker) door naar ronde 17......

Sterkte! Lieve knuff Lynn.

Wat een spanning iedere keer he! Ik zit ook op het wachtbankje, volgens mij dezelfde want mijn nod is ook 6 januari, uitgaande van mijn laatste cyclussen.

Ik hoop zo voor je, en voor Lynn minstens net zo, dat het deze keer raak mag zijn! Heel veel succes met wachten, dat het wachten nu maar lang mag duren :)

Liefs Sabien

@ Lynn
Ik loop ook niet te hard van stapel hoor maar dromen moet je houden toch?! We hopen het allemaal iedere maand weer.
Maar aangezien mijn giga rugpijn (sinds gister) en de steken in mijn buik ben ik bang dat de rode duivels gewoon weer gaan komen..
Want die pijn/ dat gevoel heb ik elke maand weer.

Spannend Sabien! Ga duimen voor jullie!

Liefs

Nou Renate,
Ik snap op zich je gevoel. Probeer om luchtig te blijven, niet denken aan die duivels. Het is lastig. Ik heb precies hetzelfde punt...

Ga voor je duimen.
liefs, heleen

Dromen moet je zeker houden, maar wat is het moeilijk om er niet alleen maar mee bezig te zijn he? Veel sterkte op t wachtbankje en hopleijk vor de laatste keer!

Wenser

Terug
Bovenaan