Spanning stijgt.......

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Wat een zwangere meiden zeg de afgelopen tijd! Toch wel grappig dat het nu december mama's worden terwijl de meeste dat toch minder graag wilde ;-)

Hier gemengde gevoelens............. Overlijden van naaste familie en eerder mijn vruchtbare dagen dan verwacht, wat een combi!

Ondanks alles hebben we besloten om toch voor onze wens te gaan aangezien dit de laatste kans is zonder medicatie.

Vrijdag had ik steeds last van steekjes aan de linkereierstok en s avonds had ik heeeeel duidelijk een dikke klodder slijm ( sorry) dit heb ik normaal niet zo duidelijk gezien mijn onregelmatige cyclus en nu ook nog eens netjes 14 dagen na mijn ongi. Hadden toevallig al geklust maar zijn natuurlijk nog wel even volop aan de slag gegaan.

Wij hopen zo ontzettend dat het deze maand raak is en we toch nog op de natuurlijke manier zwanger worden. Ben in ieder geval al helemaal blij dat mijn cyclus zo netjes lijkt te zijn.

Nu volgen spannende en emotionele weken....... Zou het nu dan toch "eindelijk" gelukt zijn???

Groetjes Beauty

Ten eerste gecondoleerd met het verlies van een dierbare. Het zal geen makkelijke tijd voor je zijn. En dat nou juist nu je ei eraan komt of is geweest!

Mijn duimen beginnen al langzama rond te draaien, maar zullen steeds sneller gaan!

Liefs Daisy

Lieve beauty,

Allereerst gecondoleerd met het verlies van je naaste familie lid.....vreselijk zeg!

Ik hoop zoooo dat het voor jullie nu ook raak mag zijn, dan ben je ook nog een December mama! :)
Wel fijn dat je cyclus weer 'normaal' blijkt te zijn! Goed dat jullie nog even doorklussen, je weet maar nooit.... Ik ga nu alvast duimen,misschien helpt het!

Het lukt, het lukt, het lukt, het lukt! :)
Sterkte en succes. Liefs Lynn.

Hey meis,

Gecondoleerd met het verlies van je naaste familielid. Hopelijk trek je het een beetje in deze moeilijke periode.

Wat fijn dat je zo'n goed gevoel hebt over je cyclus! Positiviteit vast blijven houden en lekker doorklussen. Veel succes en ook mijn duimen draaien rond. Het zou zo mooi zijn.....

Liefs Anna

Ow meid, gecondoleerd!!! Een gunstigste situatie voor je ei kon je niet hebben! Goed van je dat je toch door gaat deze maand. En wie weet..... Ben je straks gewoon nog ff op natuurlijke manier zwanger geworden!

Ik hoop het echt voor je, mijn duimen draaien ook!

Liefs

Laten we hopen dat na/in deze moeilijke tijd je straks goed nieuws kunt vertellen aan os dat je zwanger bent. Sterkte de komende tijd met het verwerken van je verlies, en met het wachten tot de NOD.

Liefs van Mar

Bedankt meiden! De lieve woorden doen mij goed!

Het zou zo mooi zijn als het deze maand zou lukken.........

Spannend meid!!! Ik duim voor je, dat t maar lekker druk mag worden op t decemberforum!

Terug
Bovenaan