spanning tussen vriend en ik

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

nou ik ben al weer een tijdje niet meer op het forum geweest omdat ik me er even niet te veel mee bezig wou houden met het zwanger worden. de reden daarvan is is dat het niet zo erg lekker gaat tussen mij en me vriend, er is spanning tussen ons. het gaat al bijna 2 maanden niet lekker ik hoop dat er daar verandering inkomt en dat alles weer koek en ei is. doordat het niet goed gaat is er ook niet veel tijd in besteed om zwanger te worden helaas. we wonen ook nog niet samen we doen ons best om een huis te zoeken maar helaas is de wachtijd op een huushuis vaak erg lang.   we zijn nu in de  7de maand met het proberen om zwanger te worden.

groetjes superdees

Hey Dees,

Wat vervelend voor je zeg. Inderdaad het is niet makkelijk om een huurhuis te vinden. Hoop voor jullie dat jullie snel iets vinden en dat dan alles een stuk beter gaat tussen jou en je vriend. Heel veel succes.

Liefs Angie

Hoi Superdees

Soms zou je willen dat je een dag op een onbewoond eiland kon zitten zonder dat iemand je kon storen en alles kon vergeten om vervolgens terug te keren en lekker opnieuw kon beginnen.    
Helaas werkt dit niet zo en dat zullen velen met me eens zijn. Toch zit je in een vervelende situatie nu.  Het is natuurlijk aan jou om goed te overwegen wat je met je relatie wilt. En misschien is het maar tijdelijk. Velen maken een dip mee in de relatie. Soms weken, soms maanden maar echte liefde houdt stand. En als je  al veel met elkaar hebt meegemaakt kunnen jullie dit ook overwinnen. Ik weet natuurlijk niet precies de exacte redenen waarom het wat minder gaat maar als je er echt over wilt praten kun je me altijd mailen. Bellajanetta@hotmail.com
groetjes en veel sterkte meid!!
Jeannette  

Hey meis,

Ik hoop voor jullie dat het weer beter gaat en vooral als jullie met kinderen
bezig zijn. Denk wel goed na als jullie ermee door gaan omdat je natuurlijk
niet samen moet blijven voor een kind en dan maar hopen dat het beter zal gaan
tussen jullie.
Wel hoop ik voor jullie dat jullie snel een huisje kunnen krijgen want ook ik
weet hoe moeilijk het is om een woning te krijgen nu

Veel liefs groetjes en een dikke  Simone.
PS:
veel succes.

Terug
Bovenaan