Spanning voor termijnecho na 2 miskramen

<p>Hi dames,</p><p>Ik hou het niet meer en dacht misschien kan ik wat gerustgesteld worden met wat ervaringen van jullie. Heb namelijk al 2 miskramen gehad, de eerste een vroege miskraam bij 6 weken en de 2e rond 8,5 wk nadat er een kloppend hartje te zien was met 7wk. Toen was de meting ook een paar dagen kleiner dan het had moeten zijn.</p><p> </p><p>nu heb ik een hele goede echo gehad met 8wk en was de meting precies goed en heb ik komende week met 10wk en 3 dagen mijn termijnecho maar ik kan de spanning niet meer aann... iemand wie het wel gelukt is na 2 miskramen of dat een goede echo op 8wk al goede hoop kan zijn?</p>

Ik weet precies hoe je je voelt. Ik heb 2 miskramen gehad en ik ben nu voor de derde keer zwanger en nu bijna 22 weken. Ik had precies dezelfde spanningen bij de echo’s. En dat bleef bij mij wel tot de nipt en 20 weken echo was maar nam wel iedere keer af. Ik kan zeggen probeer er van te genieten maar dat vond ik zelf ook lastig. Neem contact met je verloskundige op als je het niet vertrouwd en praat er vooral over met je partner en verloskundige. De verloskundige is heel begripvol en denkt ook echt mee.

[quote quote=10435988]Ik weet precies hoe je je voelt. Ik heb 2 miskramen gehad en ik ben nu voor de derde keer zwanger en nu bijna 22 weken. Ik had precies dezelfde spanningen bij de echo’s. En dat bleef bij mij wel tot de nipt en 20 weken echo was maar nam wel iedere keer af. Ik kan zeggen probeer er van te genieten maar dat vond ik zelf ook lastig. Neem contact met je verloskundige op als je het niet vertrouwd en praat er vooral over met je partner en verloskundige. De verloskundige is heel begripvol en denkt ook echt mee.[/quote]
Dank je wel voor jouw reactie. Dat stelt al meer gerust hoop dat je fijne zwangerschap hebt en een voorspoedige bevalling zult krijgen. Het is inderdaad echt lastig ik heb nog geen verloskundige ivm mijn astma loop ik bij de gynaecoloog tot week 13. Mocht wel alvast opzoek gaan naar een verloskundige maar zelfs dat vond ik voor nu al te voorbarig ik wil eerst deze echo afwachten, zo erg zit de spanning er bij mij in genageld.

Ik ben bang dat dat gevoel wel eventjes zal blijven. Mijn eerste Zwangerschap werd een vroege miskraam.met 6 weken. De tweede zwangerschap loopt hier nu rond ?.
De derde zwangerschap werd een missed abortion met 8,5 weken na een eerdere goede echo (wel terug gezet qua termijn). Inmiddels 30 weken zwanger. En het blijft ook nu nog spannend.
Ik hoop dat je straks een mooi kloppend hartje ziet

Bij ons in de verloskundigepraktijk is er 1x in de week hartjesspreekuur. Dan kun je extra het hartje luisteren!
Als je echt heel gespannen bent, mag je bij ons ook bellen voor een extra echo.
Ik hoop dat deze mogelijkheden er ook bij jou zijn!

Ooh ik weet hoe je je voelt! Ik heb voor mijn zoontje een miskraam gehad en erna nog 2 miskramen. Nu bijna 32 weken zwanger. Ik vind echo's verschikkelijk omdat ik al een aantal keer een slecht beeld heb gezien. Deze zwangerschap heb ik vanaf week 7 tot week 15 bloedverlies gehad en elke keer gedacht dat het verkeerd was. Ik heb zelf een aantal keer een pretecho geboekt als ik me onzeker voelde en dat hielp enorm.

Gelukkig heb je al een goede echo gehad en is de kans heel groot dat de echo straks ook goed is! Helaas is een zwangerschap niet meer heel onbezorgd na een miskraam, maar weet dat het nog steeds vaker wel goed gaat dan niet! Succes! ?

Ik heb er 3 gehad.
Nu zwanger van een meisje 26 weken.

Na de 3e miskraam heeft mijn man mij beet gepakt en gezegd dat ik eens moest stoppen om continu onzeker te zijn.
En weet je... er ging toen echt een knop om in mijn hoofd, wat helpt nou die onzekerheid eigenlijk?
Ja het is kut en heel pijnlijk.. dat vond mijn man ook.
Maar... het wordt er niet beter op dat als je weer een positieve test heb, dat je gelijk zo onzeker bent en je zo kut voelt continu.
Ik herken het hoor!!!! Maar bij deze meid die nu in mijn buik zit, heb ik vanaf dag 1 dag ik wist dat ik zwanger was alleen maar positief gedacht.
Tuurlijk elke echo is dan even je hart in je keel, maar zodra alles dan weer goed is, is het goed. En doorgaan!!!!
Hoe meer positieve gedachten jij hebt, hoe meer je baby dat zal voelen (denk ik).

Je kan misschien bij een onzekere dag je VK bellen voor een extra echo. Dat mocht ik wel als ik effe het hartje van de baby wilde zien.

Sterkte en think positive!!!!

X
X
x

Terug
Bovenaan