spanning

A

Anoniem

Guest
Morgen is mijn NOD, het is pas mijn 2e ronde.
En ik wordt er helemaal stront nerveus van !

ik moet het echt ff van me af typen hoor.
ik ben nerveus, het houd me echt de hele dag bezig.
Ik weet nu al dat het een enorme teleurstelling zou zijn als het nix is.

Ik kan het er ook met niemand over hebben, want ja, je gaat niet aan de grote klok hangen dat je met de pil stopt.
en mijn man was al een keer boos op me en wilde niet klussen omdat hij vind dat ik er veel te veel mee bezig ben. Maar hoe kun je er nou niet mee bezig zijn als je zo graag wil.

Hallo Claire,

Ik heb zondag mijn NOD, dit is mijn eerste ronde. Ik vind het ook zo spannend en hoop dat het in 1x raak is. Ik heb het gevoel alsof het raak is, maar verheug me er maar niet te veel op. Mijn vriend vind het ook niet altijd leuk om te klussen op de dagen dat mijn ei eraan komt of er is. Maar heb hem gezegd dat als je een kind wilt je er ook wat aan moet doen toch?

Ik hoop voor ons dat het raak is, succes ermee.

Groetjes Marianne

ik heb ook al heel de dag zo'n gevoel in mn buik alsof ik ongesteld moet worden, maar ja dat heb ik deze maand al een aantal keren gehad, en toen kwam er ook nix.
Ik zou willen dat ik de knop om kon zetten en er niet meer zo mee bezig zou zijn.
Mijn collega kwam vanmorgen bekendmaken dat ze zwanger is. blijkt dat ze 4 jaar bezig is geweest. Dat soort verhalen is ook niet echt opbeurend.

hoi hoi,ik zit in ronde 8,en mijn vriend vindt het ook niet altijd leuk om op de dagen te klussen als je vruchtbaar bent,op een gegeven moment krijg je er echt problemen door,spreek uit ervaringhet klussen moet wel leuk blijven,ik weet het is erg moeilijk,veel sucses gr manuela,p.s mijn nod is morgen,heb wel ongi klachten al 2 dagen maar er komt nog niks,probeer ook niet te veel te hopen

Hoi Manuela,

Spannend meid hoop voor jullie dat het raak is!
Zal je in de gaten houden deze dagen laat het wel weten he als het zo is!!
Mijn NOD is pas 6 okt.zit in ronde 2.

Groetjes Nadine.

En ook ik probeer niet te veel te hopen, maar toch betrap ik mezelf erop dat mn gedachten afdwalen, en dat ik in gedachten bezig ben hoe ik het mn moeder en mn zussen ga vertellen en probeer hun reactie voor te stellen. En zit te bedenken dat ik wel andere gordijnen wil op wat de baby kamer moet worden. en zit plannen te maken om misschien zaterdag even te gaan shoppen in Breda omdat daar zo'n schattige nijntje winkel zit.
Zucht
Maar verder probeer ik er niet te veel op te hopen of mee bezig te zijn.

Ik wordt moe van mezelf.........

Hoi Claire, je denkt precies als ik haha! Heel herkenbaar :) Ik zit ook in ronde 2 en heb eigenlijk geen idee wanneer mijn NOD is omdat mijn cyclus nog niet op orde is (ergens tussen 13 en 21 oktober gok ik) dus we klussen maar lekker veel in de hoop dat de goeie dag ertussen zit. Ik hou ook een soort dagboek bij op http://aurora.web-log.nl. Moet je maar even langskomen als je zin hebt, dan kunnen we verder kletsen (of mailen: prinsesaurora@hotmail.com).

Groetjes, Aurora

Terug
Bovenaan