spanning

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

ik ben deze maand begonnen met temperaturen. Eigenlijk alleen om te kijken hoe mijn cyclus verloopt. We hebben eigenlijk pas besloten om een kindje te willen. Maar ik merk dat ik nu al zit te "stressen". Hopelijk niet zo erg dat ik daardoor mijn ongi uitstel (heb ik al eens eerder meegemaakt). Maar vlak voor de temp.verhoging hebben we "geklust" en de ochtend van de verhoging ook. Dus wie weet... Ik ben veel te ongeduldig. Op 1 okt. heb ik mijn NOD. Ik heb al 10 dagen een regelmatige temp. van 37,2. Betekent dit al iets? Ik kan mezelf niet uitstaan dat ik het niet gewoon relaxed kan afwachten. het is nog maar de 1e ronde. Ik vind het ook heel vervelend voor sommigen als ik zie hoe lang ze al bezig zijn. Zo kan het ook, hou ik mezelf voor. Dan moet ik echt afstappen van die ongeduldige verwachtingen. Ik wens iedereen veel succes toe.

Groetjes, Mirza

Hoi Mirza,
als eerst bedankt voor je antwoord op mijn vraag over ovulatietesten.
Zelf zijn wij dus ook nog maar net bezig en ik probeer mezelf voor te houden dat het wel een half jaar tot een jaar kan duren, probeer met beide benen op de grond te staan. Ben zelf ook helemaal nog niet bezig met temperaturen en ovulatietesten, maar kan wel goed begrijpen dat je zulke dingen gaat doen wanneer het langer gaat duren. (Maar ben wel altijd benieuwd en nieuwsgierig over dit onderwerp, je houdt je oren toch scherp, vandaar eerder vandaag mijn vraag daarover) Mocht het eerder raak zijn, dan is het groot feest! Hierdoor maak je jezelf toch minder gek en houdt je het leuk!
Succes!!

Hoi Mirza,

Probeer er niet zoveel mee bezig te zijn! Stress is niet goed. Hoe meer je er mee bezig bent en over gaat stressen hoe moeilijker het wordt!!
Ik wilde in het begin ook heel graag, lukte niet meteen, dus steeds weer vreselijk teleurgesteld als ik weer gewoon ongesteld werd...
Toen wij onze wens even hadden uitgesteld, omdat we eerst wilde verhuizen, was ik er helemaal niet meer mee bezig... RAAK! Gelijk die maand zwanger! We moesten dus uiteindelijk vlak na de geboorte van ons zoontje verhuizen... dat was wat minder, kon zelf heel weinig helpen en daar baalde ik behoorlijk van, maar we hebben wel een wolk van n zoon!

Succes
J.

Als ik dit zo lees: stop alsjeblieft met temperaturen!
Zeker als je pas zo kort bezig bent.
Je maakt jezelf helemaal gek zo.
Als het na 8 maanden nog niet gelukt is, zou ik erover na gaan denken als ik jou was.
Je kan er ook teveel mee bezig zijn, dit is natuurlijk niet gezond.
Laat de natuur zijn gang gaan.

Bedankt voor jullie reacties en ik maak mezelf inderdaad een beetje maf. Voel nu al wtee dagen af een toe een steek in mijn buik terwijl ik pas over 3-4 dagen ongesteld moet worden. Maar makkelijker gezegd dan gedaan. Zou ook opgelucht zijn als ik nu ongesteld wordt dan hoef ik niet zo lang nog te wachten. Heb al een keer een dochterje gekregen (met 20 weken, dus overleden), maar dat was ook binnen 3 maanden raak. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik op z'n vroegst dinsdag een test haal. Als de temp. hoog blijft, dat zou de 18e dag zijn.
Ik vind het gewoon interessant om wat meer inzicht te krijgen in mijn lichaam. Anoniempjes reactie snap ik wel, maar ik ga door tempen.

Liefs, M.

Tja, helaas vandaag ongesteld geworden. Twee dagen te vroeg, wat dat nou weer betekent. Dat is me eigenlijk nog niet gebeurd. Volgende keer beter...

Zag vanochtend wel meteen dat de temp was gezakt, dus het werkt wel nauwkeurig, nu nog erachter komen wanneer mij ei is.
keep you posted.
gr. M.

Terug
Bovenaan