spanning

hey meiden

nou afgelopen maandag naar de gyn geweest en dacht een bloed test te krijgen.. maar dat was niet zo. ik kreeg een inwendige echo,ik schrok wel een beetje,om zo in 1 x met je ding voor een gyn te zitten hmm..
maar het viel allemaal gelukkig mee.
ik ben idd zwanger,maar ze kon nog niks zien of er ook wat in dat vruchtzakje zat. dus over 2 weken weer terug komen,en dan maar weer kijken.dan ben ik 8 weken,erg spannend allemaal..

gr

hai anoniem,

spannende 2 weken voor de boeg! Herken dat helemaal. Bij onze eerste ging ik ivm heftige buikpijn naar gyn voor onderzoek. Bij echo zag ze alleen een vruchtzakje en ze kon niet garanderen dat er meer zou komen. Was toen ook 6 weken zwanger en moest bij 8 weken terugkomen. 2 onwerkelijke weken: zou t wel of zou t niet. Gelukkig groeide er na die 2 weken een minimensje, rijstkorrelgrootte!
Hopelijk kun je de weken beetje doorkomen en krijgen jullie net zulk goed nieuws als wij toen!!
Sterkte/ succes ermee, groetjes, Mira 40+1 van nr 2

Hoi
Pffff nou ik word gek van onzekerheid,ene keer ben ik positief en dan weer vreselijk negatief.
Ik weet dat het ook goed kan zijn,maar ja.....
Ik heb wel steeds last van beetje buikpijn,menstruatiepijnen,maar dat kan ook het groeien van de baarmoeder zijn,ik heb in ieder geval geen bloedverlies.
Ik ben blij als ik maandag voor de echo kan..
Jullie ook veel suces!

hallo meiden

ja idd niet teveel bij nadenken,want het duurt een eeuwigheid dat wachten.,wij moeten woensdag over een week terug komen. en heb idd ook veel buikpijn enzo,maar geen bloedverlies dus dat is weer een pluspunt.
ik wens je veel sterkte en succes morgen
groetjes

Terug
Bovenaan