<p style="text-align: left;">Lieve mama's</p><p>Heeft iemand een soort gelijke situatie ? Of tips voor me,</p><p>Mijn verhaal ":</p><p>Mijn schoonmoeder is altijd een heel bemoeizuchtig mens geweest, altijd heb ik dit gepikt en altijd geprobeerd de lieve vrede te bewaren , maar sinds dat we Kids hebben (3 ) en (1) bemoeid ze zich met de opvoeding. Zelf heeft is ze er nooit geweest voor haar kinderen door alcoholisme,!! , en mijn man en zijn broers hebben allemaal een burn- out gehad en een depressie door de situatie thuis.. </p><p>We hebben dit achter ons gelaten, en gaan 1 keer per week daar een hapje mee eten, het laatste jaar is er elke keer weer iets...ze vraagt zelf of ze de Kids mag halen, en als we de Kids dan ophalen, dan negeren ze ons ( schoonvader ook) en doen ze allemaal chagrijnig dat het te moeilijk en te zwaar is! ). Als ik ergens mee wil helpen, is dat volgens haar niet nodig, om dan vervolgens wel weer te klagen hoe moe ze is en dat ze de benen onder haar billen uitloopt,.. als de Kids er blijven slapen ( 1 keer in de 3 maanden ofzo) en we komen ze ophalen , dan vragen we hoelaat?? En dan zeggen ze de tijd maakt niet uit ! . Komen we rond 12 uur , en dan worden we weer dood gezwegen . Nu heb ik van mijn schoonbroer gehoord, dat ze vertelde tegen hem dat als we er zijn dat hun alles moeten doen en we de kinderen maar gewoon laten huilen!! . ( dit is niet waar!!)</p><p>Ik ben hier zooo klaar mee en ik wil geen contact meer met hun. Mijn man mag uiteraard gewoon gaan met de Kids, maar hij zit er tussenin. Het geeft veel spanningen en ruzie "s tussen ons en het huwelijk. </p><p>Sorry voor mijn lange verhaal! .. maar wat zouden jullie doen?.</p><p>Heb al meerdere keren netjes proberen te praten maar het blijft hetzelfde</p><p>Xx veel liefs xx </p><p>'</p>