spanningen!

<p>Hoi ladies!</p><p>hoe is het met jullie? </p><p>met mij of beter gezegd ons gaat hebt goed! om een lang verhaal kort te maken ik ben zwanger, mijn vriend en ik willen heel graag houden! </p><p>Ik ben 20 jaar en mijn vriend is 25.. maar ik raak zo in de war van de reacties van mensen. de ene zegt “ je bent te jong, en de andere is juist blij voor me “ </p><p>hoe staan jullie hier in.. met die reacties als het draait om leeftijd ? Of uperhaut het zwanger zijn!</p><p>xoxo</p><p>bellachica. </p>
 
Gefeliciteerd! 
Je schrijft het alsof het niet gepland was? Knap dat jullie ervoor gaan. Tuurlijk is 20 jong, maar hoezo té jong?! Jong moeder worden heeft ook veel voordelen.  
Ik hoop dat je veel lieve en steunende mensen om je heen hebt, want moeder zijn is naar mijn mening het zwaarste 'beroep' wat er is.  Maar ook het dankbaarste en meest liefdevolle. 
Een kindje op de wereld zetten is magisch, echt geweldig. (Wij zijn bezig voor nr 5 ?)
Mijn tip is; schijt aan de haters, die helpen je niet verder en sta open voor mensen die wel t beste met je voor hebben. En vooral:
Vertrouw altijd op je moederinstinct, ook al krijg je tig goedbedoelde adviezen!
Succes en geniet ervan 
 
Mensen hebben altijd een mening, en daar moet je je niks van aantrekken!
Ik ben inmiddels 26, 37 weken zwanger en zelfs dan vinden ze je jong of vragen ze of het gepland is...
Doe wat goed voelt ???
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Het ligt er denk ik ook aan hoe je in het leven staat. Ik was 21 en mijn man 26 toen wij onze eerste kregen. Het was niet gepland maar we zijn er volledig voor gegaan. Inmiddels is onze dochter bijna 10 en een super lief en gelukkig kind. 
Uit eigen ervaring weet ik dus dat niet alles om leeftijd draait. En vergeet niet, sommige mensen vinden altijd wel ergens een punt om commentaar op te geven. 
Succes!
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap! 
Ik ben nu 16 weken zwanger met een leeftijd van 22, mijn vriend is 19. Toch merk ik dat wij er eigenlijk vooral positieve reacties op krijgen omdat wij er zelf zo blij mee zijn, ookal was het niet gepland.
Ik merk dat ik mezelf juist de eerste weken heel erg in de weg zat met de twijfels of ik het zelf wel goed zou doen als moeder ipv wat anderen ervan vinden, maar ik heb ook aardig wat scheve gezichten van mensen gekregen. Gewoon lekker van genieten hoor ondanks de mening van anderen,  sommige mensen moeten nou altijd kritiek op anderen hebben en nu ben jij dat toevallig. Denk aan hoe blij je er zelf mee bent! :)
 
Terug
Bovenaan