spannnend

A

Anoniem

Guest
Allereerst iedereen die inmiddels zwanger is gefeliciteerd en wie nog steeds probeert succes.

Het komt steeds dichterbij dat ik mijn spiraal eruit laat halen erg spannend maar ook gelijk twijfels van mijn leven is toch zo ook leuk en gezellig.Heb nu een dochter die goed voor zichzelf kan zorgen en dat ook doet. Maar er is toch ook dat gevoel van niet compleet zijn, het is heel dubbel. Heel graag heb ik er altijd 2 gewild. En nu is het moment gekomen dat het kan gebeuren en nu twijfel ik. Ik vind het heel raar allemaal. Misschien is het dat dat het nog niet te geloven is dat het kan gebeuren.

Groeten Wendy

logisch dat je twijfels hebt, dat is heel normaal.
toen ik ging trouwen ging ik opeens dromen overal mijn exen, en of dit dan wel de ware was, bizar gewoon, terwijl ik onwijs happy ben met mijn mannetje.
het is en wordt weer een nieuwe fase in je leven en daardoor ga je twijvelen. nx mis mee, en daar moet je ook niet onzeker van worden hoor, Hoe vind je dochter het idee, dat ze evt een broertje of zusje krijgt,,,,hartstikke leuk denk ik zo.
ik wens je heel veel succes

Ik ben nu zwanger van nummertje drie en zie overal bezwaren en twijfels, terwijl ik toch zeker dolgelukkig ben.

Het is zeker een spannende tijd zwanger worde en zijn.
Geniet er van.

Terug
Bovenaan