@sparkel gem

Ik las in je berichtje dat je net als ik schildklierpatient bent.
Helaas had ik hele slechte waardes dus ben toch wel een beetje zenuwachtig voor de echo aanstaande maandag.
Inmiddels wel flink verhoogd met medicijnen maar het is nog steeds niet optimaal!
Heb er bij de andere zwangerschappen niet zo veel problemen mee gehad als nu.
Hoe zit het bij jou?
Lukt het instellen wel een beetje?
Merk je dat je meer klachten hebt dan voor de zwangerschap of is het het zelfde gebleven?
Groetjes

o fijn om iemand tegen te komen die hetzelfde probleem heeft. ik was voor mijn zwangerschap goed ingesteld. nu moet ik donderdag terug komen en hoor ik hoe het mijn waardes zijn vind wel erg spannend.
ik ben idd nu veel meer moe weer en haren vallen uit ... maar kan ook door de herfst komen misschien.
ik kreeg na mijn eerste zwangerschap hasimoto. en daarna het ik een vroege miskraam gehad met 5,5 week en nu dan zwanger. dus ben ook erg zenuwachtig en kan niet wachten op echo op 6 nov.
zal laten weten hoe het was donderdag bij internist

laat je weten hoe je echo was?
en of het instellen al beetje lukt?

kus

Ik ben nu ook op antistoffen geprikt omdat ik een tsh waarde van 86 had!
gelukkig is het nu al wel lager, maar nog niet goed!
Ik heb last van hypothyreoidie sinds 10 jaar maar nog nooit ben ik zo ontregeld geweest als nu!
Ben zo bang dat de ontwikkeling van de baby niet goed gaat, of dat de placenta niet goed is.
Ben blij als het morgen 13.30 is en ik de echo krijg!
Vreselijk zeg die onzekerheid, wordt er helemaal gek van!
Liefs

ja snap het helemaal balen dat het nog niet goed ingesteld is zeg.
ik ben dit weekeind extreem moe slaap echt de halve dag en heb het zo koud de hele tijd
ben er ook bang voor dat die van mij niet goed is maar moet nog tot donderdag wachten op de uitslag pfff haat dat wachten.

ik wens je veel succes morgen, laat je weten hoe de echo is gegaan?

kus

Terug
Bovenaan