@sparkle

Hey meid(en),

ben ik weer, lief dat je aan me denkt fleur :)...ff rust genomen want eergisteren was weer een zware zware dag....toch weer negatiever bericht als we dachten....
Veel dingen om over na te denken.
We hebben dus zo'n beetje alle uitslagen gehad, n uitgebreide sperma test gdaan: waaruit blijkt dat we dus alleen nog maar op ICSI zijn aangewezen....waarnaast ook nog blijkt dat de kosten voor ons veel hoger komen te liggen als wij dachten (woon niet in NL) en dan praat ik echt over heel veel geld!
Mijn eileiders zijn ook niet goed. een afgelsoten, en een langzaam.Daarnaast begreep de arts voor ons gevoel heel niet wat we allemaal vroegen en kapte ons uiteindelijk gewoon af! Wij hebben veel vragen omdat wij een embryo als echt leven zien, en hier heel voorzichtig mee om willen gaan. Al met al zijn er heel veel vragen bij ons opgekomen en hebben we er eigenlijk geen goed gevoel meer bij...en vragen we ons sterk af of dit is wat goed voor ons is!

Zucht...er ligt gewoon zo'n last op mn schouders!
T is moeilijk uit te leggen, maar we gaan het nu eerst n tijd rust geven voordat we er verder over gaan, wel veel praten maar misschien nu nog even geen beslissing nemen...al kan ik de gedachte om het helemaal te laten liggen gewoonweg niet aan!

veel liefs,
Sparkle

Meid,wat een teleurstelling. Logisch dat je geen zin in iets had.
Balen dat de gyn jullie niet goed begreep.Het is toch niet niks wat je daar allemaal bespreekt.
En dat hij het gesprek toch een soort afkapt,heel vervelend.
Kan me goed voorstellen dat je heel veel hebt om te bespreken en over na te denken.Neem er goed de tijd voor, het zijn heftige dingen waar je over na moet denken.
Heel veel sterkte hiermee.
knuffel van Fleur.

Meid,wat een teleurstelling. Logisch dat je geen zin in iets had.
Balen dat de gyn jullie niet goed begreep.Het is toch niet niks wat je daar allemaal bespreekt.
En dat hij het gesprek toch een soort afkapt,heel vervelend.
Kan me goed voorstellen dat je heel veel hebt om te bespreken en over na te denken.Neem er goed de tijd voor, het zijn heftige dingen waar je over na moet denken.
Heel veel sterkte hiermee.
knuffel van Fleur.

Jeetje Sparkle, wat een teleurstellend verhaal zeg. Kan me voorstellen dat je met enorm veel vragen zit en wat vervelend dat je niet een fijn gevoel hebt gehad bij het gesprek.
Ook zo shit dat het kosten verhaal dan om de hoek komt kijken...... In NL is dat pas als je zoveel pogingen hebt gehad. Jammer dat dat niet in elk land zo is.....

Nou meis, laat het allemaal maar eens goed bezinken - dit heeft tijd nodig!

Sterkte
x

Hey Sparkle,

Wat vervelend. Ik hoop dat ik niet voor jullie keuze kom te staan. Kan me niet voorstellen hoe dat moet voelen. En dan ook een arts die je niet begrijpt. Is er bij jullie een verloskundige in de omgeving die ook pre-gesprekken voert. Misschien dat zij wel jullie vragen kan beantwoorden.
Probeer de tijd te nemen voordat je een keuze maakt. Ik leef met je mee.....

x Ano

Lieve Sparkle,

Ik lees dit nu pas. Wat verschrikkelijk voor jullie dat het u toch weer negatiever uitvalt dan jullie dachten. Jullie hadden toch weer een positiever gevoel. Heel vervelend ook dat er geen ruimte is voor jullie verhaal zeg, dat zou je niet verwachten bij zo n fertiliteitskliniek. Die weten toch waar het over gaat! En dan die kosten nog, ik heb wel eens gelezen dat je op 10.000 euro uitkomt als je het zelf moet betalen? Wat gemeen he, een kindje moet toch niet afhankelijk zijn van of je het bij elkaar kunt sparen...

Meid ik wens je heel veel sterkte met de moeilijke afwegingen die jullie nu weer moeten maken. En de dip waar jullie ongetwijfeld in zitten. Ik duim met je mee dat jullie een 'oplossing' vinden die voor jullie goed is en hoop dat jullie er samen goed doorheen komen en veel op elkaar kunnen leunen.

Knuffel
Wenser

Lieve Sparkle,

Ik lees dit nu pas. Wat verschrikkelijk voor jullie dat het u toch weer negatiever uitvalt dan jullie dachten. Jullie hadden toch weer een positiever gevoel. Heel vervelend ook dat er geen ruimte is voor jullie verhaal zeg, dat zou je niet verwachten bij zo n fertiliteitskliniek. Die weten toch waar het over gaat! En dan die kosten nog, ik heb wel eens gelezen dat je op 10.000 euro uitkomt als je het zelf moet betalen? Wat gemeen he, een kindje moet toch niet afhankelijk zijn van of je het bij elkaar kunt sparen...

Meid ik wens je heel veel sterkte met de moeilijke afwegingen die jullie nu weer moeten maken. En de dip waar jullie ongetwijfeld in zitten. Ik duim met je mee dat jullie een 'oplossing' vinden die voor jullie goed is en hoop dat jullie er samen goed doorheen komen en veel op elkaar kunnen leunen.

Knuffel
Wenser

Terug
Bovenaan