@Sparkle

Ik begreep niet helemaal wat je daarmee bedoelde op de andere topic.
Maar tuurlijk is het kindje in mijn buik mijn vlees en bloed. En ondanks dat ik nog maar 8 weken zwanger ben, houd ik er nu al zielsveel van.
En dat bedoel ik ermee te zeggen.
Het lijkt me erg moeilijk om een kindje ter adoptie af te staan. Aangezien ik nu al van dit kindje hou, en strax alleen nog maar meer en meer.
 
En kijk, tuurlijk is het moeilijk dat de 1 er jaren over doet om zwanger te worden, en bij de ander is het in 1 keer raak. maar daar kan niemand wat aan doen ja toch.
Bij ons was het meteen de eerste ronde raak. Wat ik overigens niet verwacht had. We zijn er dolblij mee.
En ik hoop dat iedereen dat zo mag ervaren.
Dat we allemaal met blijdschap mogen uitzien naar de geboorte van onze mooie kindjes.
 
@ Mama conny; in eerste instantie begreep ik uit je reactie dat als je je kind eenmaal geboren laat worden dat het dan je vlees en bloed is wat rond loopt op deze wereld. Maar als je voor abortus gaat vermoord je toch ook je eigen vlees en bloed... Nu ik het nog eens gelezen heb begrijp ik dat jouw antwoord dit niet hoeft te betekenen, maar ik ben bang dat sommige mensen er wel zo over denken...

En natuurlijk is het voor de een wel weggelegd om snel kinderen te krijgen en de ander moet er lang op wachten of zal nooit kinderen krijgen, maar dat kan het wel extra zuur maken als je weet dat andere mensen hun kindje weg laten halen... en je er zelf alles voor zou willen geven.
 
Terug
Bovenaan