Sparte moederfiets met korting

op www.miepkniep.nl staat een sparta moederfiets met korting.

Ik heb een samenkniepje gemaakt van de n4 sparta fiets, dat wil zeggen met 4 versnellingen erop.
geen € 725 maar € 551 maar als we min. 8 mensen krijgen die meedoen dan wordt de prijs nog goedkoper. Je kunt nog tot 18 jan. reageren....we moeten nog min.2 personen aangemeld hebben.

De fiets wordt bij je thuis bezorgd voor € 29,50 door heel nederland of je moet in de omgeving a'dam wonen dan kun je hem zelf gaan ophalen.

Je kunt er een kinderpakket bij bestellen, voor- en achterzitje, buggy mee, windscherm en tassen voor € 199 ipv € 230.

Een leuke korting dus, die alleen maar meer kan worden hoe meer mensen er mee doen.

Lees de site maar eens door en doe mee als je wilt.

Als je toch een fiets moet hebben dan maar beter meteen een goede voor jou en je kindje.

Hopenlijk kunnen we nog wat mensen begroeten

Bedankt

Groetjes
Dagmar
 
Ik ben vorig jaar ook wezen kijken voor de sparta 'mama-fiets', leek me ideaal. De fietshandelaar heeft mij AFGERADEN die fiets te kopen omdat je 'm eigenlijk maar heel kort nodig hebt want je kindje zit maar relatief kort voorop en alleen dan is het handig omdat je gewoon kunt op- en afstappen.
Bovendien is het een 'transportfiets' wat betekent dat hij bedoeld is voor puur het vervoer van je kind van A naar B. Hij trapt zwaar en je fietst er dus niet even een middagje lekker op weg voor de gezelligheid.
De fietshandelaar adviseerde mij een 'gewone' fiets te nemen als ik een andere wilde. In feite kun je een kinderstoeltje op elke fiets bevestigen en hoeft ie niet extra stevig of wat dan ook te zijn. Hij zei wel dat je beter geen 'opoefiets' kunt gebruiken omdat die wel te kwetsbaar zijn.
Denk dus goed na voordat je je geld uitgeeft waarom je een mama-fiets wil, op een gewone lukt het ook prima als je even geoefend hebt met op- en afstappen!

Anna, mama van Fleur (17 mnd.)
 
Ik heb er al op gefiets het hij fiets heerlijk.
Tevens kun je het stuur laten vervangen door een gewoon stuur als je geen voorzitje meer nodig hebt.
Dat hij zwaar fiets daar ben ik het niet mee eens. Maar ik ben ook niet gewend te fietsen op een fiets met versnellingen dus voor mij is het dan nooit zwaar.

Ik weet niet waarom je hem mij af zou raden omdat er al heeeel veeel moeders die fiets hebben en ze hem ideaal vinden.

Ik heb vroeger op een gewone fiets met stoeltje gefiets maar dat vond ik dus verre van makkelijk en gevaarlijk, als je plotseling moet afstappen.
 
Ook ik fiets op zo'n fiets en hij fiets heerlijk. Hij heeft niet alleen de voordelen van het voorzitje dat extra ruimte biedt zodat je niet wijbeens fietst, maar hij is stabieler doordat de wielen kleiner zijn, de banden breder, en je beter op en af kunt stappen. Ook heeft hij een veer zodat het stuur altijd recht staat en een bok waar hij op staat zodat je je kind er op kunt zetten zonder dat hij scheef gaat hangen. (nooit alleen laten staan natuurlijk) je leest het ik ben wel entousiast. Maar maak voor de zekerheid een proefritje, want iedereen ervaart het weer anders. En de periode hoelang je erop fietst is natuurlijk afhankelijk van de leeftijd van je kind(eren)
 
Idd Brigitte...en wellicht komen er nog meer kinderen. Dit is nl. mijn eerste meisje...en dan heb ik er nog heel lang plezier van. En misschien verkoop ik hem en koop daarna weer een "gewone" fiets. Ik weet in ieder geval al zeker dat ik ervoor ga.

Ik hoop dat er nog meer mensen enthousiast zijn en mee willen doen...
voor een fikse korting kun je hem niet laten staan.
 
Dagmar,

Kijk ook eens op de site van Bikemotion.nl want daar kan je de fiets voor dezelfde prijs kopen en als je besluit om het pakket te nemen dan kan je net zo goed voor het model Frans Molenaar gaan want dat scheelt je dan ook weer geld.
Het voordeel van deze fietsen is wel dat ze hun waarde blijven behouden want als je op zoek gaat naar een 2e hands moederfiets dan betaal je ook veel geld.
Succes!
 
Dagmar,

Ik raad je niet af de fiets te kopen, ik geef alleen aan dat de fietshandelaar mij afgeraden heeft er een aan te schaffen. En het lijkt me dat zo'n man toch ook wel graag een centje verdienen wil en dat niet voor niets zegt. Waar het mij om gaat is dat je voor jezelf eens nagaat waarom je zo'n fiets wil. Ik had namelijk een goede fiets, maar zo'n mama-fiets leek mij reuze handig. Uiteindelijk heb ik dus op advies van die fietshandelaar besloten niet zoveel euro's uit te geven aan een nieuwe mama-fiets.
Ik merk, ook aan mezelf, dat wanneer het om je kind gaat, mensen bereid zijn zonder blikken of blozen handenvol geld uit te geven. Daar wordt handig gebruik van gemaakt. Maar gelukkig zijn er nog mensen die gewoon eerlijk zijn en die niet perse willen verkopen. Daar was het mij om te doen, dat men even kritisch nadenkt voordat er veel geld uitgegeven wordt.
Ik hoop in ieder geval dat je heel veel plezier hebt van je fiets, want het is ontzettend leuk om met je kindje voorop lekker te toeren!

Anna

 
Terug
Bovenaan