Spataderen, grrr....

Sinds 4 weken zie ik opeens op mijn rechterbeen allemaal gesprongen adertjes verschijnen -> spataderen, halleluja! Bij de andere zw.schappen heb ik dat niet gehad en nu... Geen vrij gezicht en mogelijk dat het na de zw.schap wel weer verdwijnt, maar ja geen garantie.
Gisteren daarom maar even langs de HA geweest voor eventuele steunkouzen (aai ), maar voel me nu een dag later toch wel een beetje afgescheept. Ik kreeg nl van hem een soort rekverband die bij blessures worden gebruikt. Moest eerst deze maar proberen. Geen tips of wat dan ook gehad, beetje vreemd...
Ik kijk het maar even aan en anders toch maar weer terug, zucht..

En om nu maar even verder te klagen (soms heb je van die momenten..sorry) begint mijn buik nu al in de weg te zitten, heb ik geen zin om te werken en wil ik gewoon eigenlijk even een dagje voor mijzelf. Maar uit schuldgevoel breng ik de kids daarvoor weer niet weg (kromme gedacht, I know). Misschien dat ik morgen anders maar even mijn jongste uitbesteed.. hmm...
Nou ja, nog 8 weken werken en nog 14 weken te gaan en dan... heerlijk nooit meer zwanger zijn. Nooit een hobby geweest van mij en nu even helemaal niet, blèh.
Oké bijna weekend en cheer up..

haha lekker hoor af en toe klagen! mijn man heeft niet echt medelijden met me, dus klaag ik tegen hem ook maar niet want dan krijg ik alleen een meewarige glimlach :)!!

mijn buik zit bij het werken ook al in de weg hoor! werk in de gehandicaptenzorg en moet vaak bukken/tillen enz. is echt al niet meer zo fijn en merk dat mijn werktempo NU AL lager ligt!! en ik wil nog wel doorwerken tot 4 weken vantevoren.... denk dat dat deze keer niet gaat lukken!

sterkte met je spataderen, ik heb het wel een beetje maar niet heel erg... en dat is volgens mij wel een familiekwaaltje want mijn moeder heeft ze ook behoorlijk erg... dus ik zal er denk ik niet aan ontkomen...

Ja, je hebt echt van die klaag buien he.. Ik ben af en toe ook zo chagerijnig.. gelukkig is mijn man heel lief en doet hij erg zijn best voor me. Hij maakt warme melk en haalt een pittenzak enzo..
Ik voel me af en toe wel een beetje een bitch hoor als ik zo chagerijnig ben.. Heb laatst om het goed te maken een heel mooi romertje met 'I love papa' voor mn man meegenomen, was hij heel blij mee!

Terug
Bovenaan