Spataderen

Hoi dames,
Sinds 15 jaar(nu 30)heb ik altijd een kleine spatader gehad op mijn kuit. Sinds 1 jaar heb ik heel mijn onderbeen vol en voor het eerst last gehad na warme dagen. ik heb ook een sta beroep. Ben tijdje terug naar huisarts gegaan en die zei dat ik er niks aan mag doen als je zwnger wil worden. Herkent iemand dit? Want als je zwanger bent wordt dat toch alleen maar erger?
Ben beetje chagrijnig, heb vrijdag nod maar heb erg veel last aan onderrug en heb voor een keer geen last aan borsten. Dus laat die ongdagen maar wer komen. Sorry ik baal voor het eerst een beetje,zie veel met dikke buik maar ja.
liefs Annne
 
Ik kan helaas geen antwoord geven op je vraag.... Maar ik slik homeopatische pilletjes voor de bloedsomloop en ontsierende aderen (van dr.Vogel) en ik wil ook zwanger worden. Dus als je zegt dat dat niet mag van je huisarts, dan moet ik daar misschien maar mee stoppen. Hopelijk heeft iemand anders wel het verlossende antwoord!
Succes!

gr. Fairytail
 
Hallo Anne,
Ik kwam uit nieuwsgierigheid bij jullie kijken. Ik ben zelf ruim 28 weken zwanger (ben 29 jaar). Ik heb ook altijd last gehad van ontsierende aders op mijn benen en dit al op mijn 18de weg laten spuiten en nogmaals op mijn 27ste. Ik zou wachten met iets er aan te doen tot je ook zo ´n kleintje gaat krijgen. Ik moet zeggen dat het tijdens mijn zwangerschap wel iets meer is geworden maar niet schrikbarend. Als je tijdens de zw. last krijgt moet je een steunkous dragen. Ja vervelend maar de moeite waard toch. Als de kleine geboren is trekt het meerendeel weer weg en het overige kun je laten wegspuiten en indien nodig met een operatie laten verwijderen. Veel succes, ik had overigens helemaal geen kwaaltjes aan het begin van mijn zwangerschap!!
 
hoi hoi,ik heb zelf ook spataderen gehad,maar heb er nog noit van gehoord dat dat invloed heeft op kinderen,bij mij hebben ze me gewoon ingespoten,maar weet het niet zeker de dokter zal het wel weten sucses ermee gr manuela
 
Terug
Bovenaan