spataderen

Hoi Schjers,

Ik zou je heel graag antwoord willen geven op je vraag, maar m'n schaamstreek kan ik niet meer zien

Wel heb ik er last van op m'n  kuiten. Voor m'n zwangerschap had ik hier al een beetje last van, maar nu is het wat meer.. Goed met je benen omhoog zitten en niet je benen over mekaar doen, want dan knellen je aderen af..

Groetjes,

Sabrina 35 wkn 1e kindje....
 
Hallo,

Ik had voordat ik zwanger was al wat last van kleine dunne spataderen, nu ik zwanger ben heb ik er wel veel bij gekregen, omdat ik ook erg blank ben valt het echt op.
Een paar weken geleden schrok ik me een hoedje zag bij mijn schaamlip een spatader zitten, ik hoop dat deze na de bevalling wegtrekt, ben er niet mee naar de huisarts gegaan of naar de verloskundige heb me er maar bij neergelegd.
Ik zou ook niet weten of je er iets aan kan doen, vind het nogal wat op dit met de huisarts te bespreken!
Maar je bent dus niet de enige.

Groetjes Leen (34 weken eerste kindje)
 
Hoi, ik ben 27 en al twee keer aan spataderen geopereerd. Nu ben ik voor de vierde keer zwanger en het is weer hopeloos. Ze zijn weer erg aanwezig ook bij de schaamlippen......helaas, het hoort er allemaal bij. Ze trekken meestal weer bij, maar dat gaat bij mij in ieder geval niet meer lukken.
 
Terug
Bovenaan