spataderen

A

Anoniem

Guest
ik heb al een geruime tijd het gevoel dat mijn schaamlippen zijn opgezwollen en nu keek ik vanmiddag eens even goed en wat zag ik?! kleine blauw paarse bultjes aan 1 schaamlip. Ik meteen in paniek want jah wat is dit nu?! de verloskundige gebeldt en die vertelde mij dat het wel eens spatadertjes kunnen zijn die sóchtends bijna weg zijn en in de loop van de dag erger worden. Wie herkend dit ? groetjes wilma29

Hoi Wilma
Ik herken je verhaal, mijn schaamlippen zijn ook een behoorlijk stuk groter geworden! Gelukkig is mn buik nu zo groot dat ik ze zelf niet meer zie! Hahahaha! Dus of er spatadertjes opzitten... geen idee! Ik merk wel dat ze dikker zijn als ik veel gelopen heb!
groetjes L81 (28 wkn)

wat ik dus zo vreemd vind is dat het maar 1 schammlip is die opgezwollen is, volgens de verloskundige niets om je druk om te maken maar jah ik ben nogal een piekeraar. Trouwens ik ben nadat ik het voelde op bed gaan liggen en heb met een spiegel gekeken hoor want mijn buik is ook erg rond dus kan ik normaal gesproken niet naar beneden kijken.

Terug
Bovenaan