Speciaal voor Cindy26

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

Hee wat onwijs fijn dat je vader wat opgeknapt is.Ben blij voor je! Helemaal top!

Die buikpijn is denk ik idd van de eisprong.Gevoelige borsten kan er ook bij horen.Wel prettig dat je dan toch weet wanneer je moet klussen toch?
Ik heb precies hetzelfde als jij over dat klussen.We klussen eigenlijk al vanaf december goed en getimed.En gebruiken al een paar maanden die ovutesten en temp al 5 maanden.Ik heb ook steeds dat gevoel van hoe kan dat nou?Als je het toch op tijd doet dan moet het toch al een keer gelukt zijn?
Ik ging zelfs aan mezelf twijfelen.Maar dat doe ik niet meer.Ik zie het echt als een loterij.Je moet het net treffen.Hier op het forum had iemand het over 6 gooien.Zo is het echt!
Ik hoop alleen dat ik nu meer geluk hiermee heb.Want als het op loterijen en spelletjes aankomt vrees ik dat het niet gaat lukken haha.
Maar er zijn vrouwen die nog veel langer bezig zijn dan wij .En sommigen die herhaaldelijke miskramen krijgen.Dus dan zitten wij nog gunstig.Dat besef ik terdege hoor.Bovendien ben ik al lucky geweest met 3 goede kinderen.Dus mijn hoop is er nog hoor.

En ik weet zeker dat jij het ook snel bent(of al bent).En dan kan je je vader iets heel moois vertellen.
Ik ga vliegen want ik ga zo de babykamer van mijn schoonzus bekijken.Is altijd een leuke bezigheid!Haal meteen even 2 gebakjes onderweg op.Lekker voor bij de koffie!MMMMMMMMMMMMMMM
hahaha

hee groetjes!!!!!!!!!!!!!

Hoi hoi,

Ja soms snap je het niet he. Ik twijfel ook weleens hoor of het
misschien aan mij ligt of aan mijn vriend en aan de andere kant denk ik
dan 'ja hallo' je bent nog maar 6 maanden bezig. En als ik dan ook naar
anderen kijk die er veel langer over doen denk ik ach het zal bij mij
ook wel komen, mijn vriendin heeft er tenslotte ook anderhalf jaar over
gedaan. Maar het zou heel mooi zijn en ik besef ook wel dat het een
wondertje is. Het enige wat je kan doen is hopen dat het voor je is
weggelegd.

Ik ben in ieder geval blij dat ik mijn eisprong voel.

He lekker morgen en maandag vrij, heerlijk lang weekend, wel druk want
mijn broertje en moeder zijn jarig dus ben wel het hele weekend weg,
maar kan ik maandag weer lekker bijkomen.

En hoe is de babykamer geworden?

En hoe waren de gebakjes? ha ha.

Spreek je later, ff mijn mannetje weer wat aandacht geven......

doei doei

Hoi hoi,

Ik dacht ik typ nog ff wat, zag dat je al een tijdje niet had gekeken en dacht zo komt het berichtje weer op de eerste pagina.

Hebben net een ontzettend druk weekend gehad....twee verjaardagen veel
te veel gegeten en gedronken natuurlijk. Maar het was wel gezellig.

En heb jij nog wat leuks gedaan met je kids?

Nog 3 dagen en dan is mijn NOD...........ff afwachten dus. Heb nergens
last van alleen een beetje van mijn onderbuik maar dat is hetzelfde
gevoel als elke maand....dus ik ben bang dat we weer een nieuwe ronde
ingaan.

Ik spreek je!

Liefs Cin

hoihoi
sorry dat ik al een paar dagen niet op het forum ben geweest.
Hee woensdag je NOD?Oooooooh spannend man.Dus je denkt zelf dat je ongi gaat worden?Da's wel weer balen maar de duiveltjes zijn er nog niet dus blijven hopen joh!

Ik zelf weet absoluut niet wanneer ik mijn ei heb gehad.Dit is nieuw voor me.Normaal heb ik onwijze krampen .Maar nu heb ik alleen wat lichte buikpijn gehad.
ik had vorige week op de 14de dag wel dat cervixslijm en daarna is mijn temp gestegen .Maar het stomme is dat ie ook weer een keer is gaan dalen om daarna weer te gaan stijgen.Ik snap er niks van.Ik heb ook maar 2 keer ovutesten gebruikt en die waren negatief op weer andere dagen.Dus een rommeltje van heb ik jou daar.
We hebben om de dag geklust op 1 keer na,toen hadden we echt geen inspiratie.Het moet wel leuk blijven toch?Nu alleen hopen dat ik toen mijn ei niet had.
Ik weet niet wanneer ik nu ook ongi moet worden,ik blijf maar uitgaan van 13 juli.
Dan is het 4 weken en mocht mijn ei laat geweest zijn tja dan schuift het erg op.
Balen hoor die onzekerheid.Volgende maand weer een stapel ovutesten kopen.Als het nog nodig is.

We zijn erg druk geweest het weekend,naar speeltuin   en bos geweest.Naar opa en oma.uit eten.Hier zijn ze momenteel thuis want de zomervakantie is begonnen.Erg lekker weer ook!Wat een onweer en regen vannacht!Niet normaal.Het bleef flitsen boven zee.Zag er spookachtig uit!
Hee ik ga weer!
tot laterssssssssssssssss

cindy

Hoi,

Maakt niet uit hoor, maar ik dacht zet het berichtje ff weer op de eerste pagina.

Ja bijna mijn NOD.....idd spannend....maar we zullen zien.

Jeetje wat ingewikkeld zeg bij jou....ja dat krijg je ervan als je gaat
temperaturen enzo he...ha ha ha. Daar hou ik me nog niet mee
bezig....lijkt met ook best ingewikkeld. En ja als het dan zo
onduidelijk is dan snap ik dat je het niet meer weet. Maar die ene dag
dat je niet geklusd hebt....ach.....het moet idd leuk blijven, ik hoop
voor je dat je je ei ervoor hebt gehad....zal in ieder geval voor je
duimen. Wij proberen het ook wel om de dag te doen maar er zijn ook wel
dagen dat we zoiets hebben van nu even niet hoor..anders wordt het zo'n
verplicht nummertje ha ha.

Hier moeten ze volgens mij nog een week naar school en dan vakantie...maar weet het niet heel erg zeker.

Als je maar een leuk weekend hebt gehad, zo te lezen wel.

Ben vandaag vrij maar het is helemaal niet zulk mooi weer, zou niet
weten wat ik moet doen. Eerst maar een beetje in huis rommelen. En dan
maar kijken of het weer nog een beetje opknapt...misschien nog ff de
stad in.

Ik spreek je.

liefs cin

heeeeeeeey

ik mopperen tegen je over die eisprong he?Ik heb hem vandaag!Ik heb een enorme kramp !
Ik ga zo even opzoeken hoe lang een eitje goed blijft na de sprong.Ik dacht een halve dag ofzo.We zouden vanavond weer op schema zitten van dat om de dag gedoe.Dus gisteravond niet.Het schijnt wel zo te zijn dat het 48 uur goed blijft van binnen dus  (de bijdrage van mijn mandus).Dus dat zit wel goed en dan vanavond weer.Doen we het toch weer prima?
Alleen zla ik dan wel weer een latere NOD hebben.Je ongi krijg je toch 2 weken na je ovulatie?Dan ben ik lekker laat deze cyclus.Dat gaat zo bij mij echt om de maand.De ene maand echt op tijd en de andere echt niet .Het is vandaag de 19de dag!Echt superlaat.Hoef ik voorlopig nog niet te testen ook.

Enne...over dat weer.Het  is hier vreselijk.Het stortregent al de hele dag.Ik ga nu even in mijn uppie naar de appie.De meiden zitten dvdtje te kijken.Die willen niet door die regen zeiden ze hahaha.
De appie zit hier om de hoek dus ik ben zo terug.

Ik geloof inderdaad dat ze aan jullie kant van het  land nog 1 week naar school moeten .Vorig jaar ook.toen waren wij in Drenthe op vakantie en waren de scholen nog niet uit daar.En dit jaar loopt de spreiding gelijk met de voorgaande jaren .Wij hebben nu al voor het 4de jaar de vroegste vakantie.Nog 1 keer en dan geloof ik weer de late.
Dat bevalt mij het beste hoor,lekker eind augustus weg.Maar ja!

Hee groetjes!!!!!!!!!!!!

he hoi,

Alweer terug van de appie? Kan me voorstellen dat je kinderen niet mee
willen door die stortregen....bleef ook liever voor de tv hangen....ha
ha.

Hier schijnt nog steeds de zon, al waait het wel heel hard die stortregen verwachten ze hier voor vanavond. We zullen zien.

Ik heb nog helemaal niets gedaan..erg he...nou ja moet zo maar eens
beginnen denk ik, als je een dag vrij bent maak je je niet zo druk en
ik heb de hele dag nog, mijn mannetje is pas om zeven uur vrij. Tegen
die tijd zal ik het eten echt wel klaar hebben. En de edah zit bij mij
om de hoek dus ook lekker dichtbij.

Dus vandaag je ei. Wel een beetje laat ja, maar goed dan heb je vanavond wat te doen ha ha......

Ik kan echt niet meer wachten hoor stond net al met de test in mijn
hand terwijl in nog niet eens overtijd ben.....en ik heb niet eens het
gevoel dat het zo is. Raar he. Ik wil te graag dat is het natuurlijk.
Maar ja anders maar ronde 7 in, klinkt al best wel lang...

Ga nu echt maar ff wat doen. Spreek je misschien later op de dag nog wel ff.

doei doei

Terug
Bovenaan