Speciaal voor F

F,

Ben je al ongi geworden????

Wel erg toevallig hoor dat je 1 dag voor je NOD test en dat er pas na 15 min een streepje kwam. Precies mijn verhaal. Toen ik 3 dagen daarna testte kwam het streepje binnen de 10 minuten, maar zo vaag dat ik bijna dacht dat ik het me inbeeldde! En toen afgelopen zaterdag: dikke streep. Maar dat was dus wel al 6 dagen na mijn NOD!

Lieverd, ik hoop het voor je, klinkt posi, die streep kan er volgens mij echt niet zomaar komen!!!

Laat je het weten?

Po, bij jou al iets veranderd?

Liefs Sammy

Hoi F,

Hier nog niets veranderd. Ik snap het niet zo. Dan is mijn eisprong of niet geweest, of laat en dat laatste zou gunstig zijn want dan heb ik nog een kans deze maand. Het gekke was dat ik gister echt van die menstruatie pijnen voelde in zowel mijn buik als rug en nu weer een beetje, voel zelfs soms lichte steekjes in mijn lies.

Zit nu op mijn werk en kan niet om de 2 minuten naar het toilet, moet dan steeds langs dezelde kamer en dan valt het zo op :).

En jij, geniet maar lekker!!

LIefs PO

Hoi lieve Sammy,

Jouw succesverhaal laat me ook niet los haha. Heb er niet van kunnen slapen vannacht, je denkt toch steeds.. zou het.. Ik heb net 2 CB testen gekocht en ga morgenvroeg denk ik testen (al doe ik het het liefst NU).

Ben in ieder geval nog niet ongesteld!

Ik houd je op de hoogte.

Geniet van je zwangerschap meis. Heb je al veel kwaaltjes?

X F

Terug
Bovenaan