Speciaal voor het nieuwe forum......

Lijkt het me leuk als de meeleesmama's ook weer eens van zich laten horen....

Ik ben zelf natuurlijk een JG mama van het eerste uur (al vanaf vóór mijn zwangerschap dus) dus ik lees al heeeeel lang.

Ik heb alleen al bijna een jaar niet meer geschreven moet ik bekennen...haha. Misschien dat het nieuwe forum meer wondernetje-berichtjes zal krijgen.

Bij ons gaat alles lekker zijn gangetje! Eline is afgelopen vrijdag alweer een jaar geworden en het is een heerlijk vrolijk meisje. (zodra ik heb uitgevogeld hoe alles hier werkt zal ik een foto plaatsen) Stef wordt in augustus alweer 3. Ook hij is een heerlijk, druk kletsend kereltje. Ik ben zó dankbaar voor mijn mooie gezinnetje!

Nou ja, ik daag alle meeleesmama's (en vooral diegenen die al een tijd niet op het forum te zien zijn geweest) uit om ook weer eens iets te posten.....

Liefs Annet

Hey Annet!

Leuk dat je er weer bent! Ik ben benieuwd wie zich allemaal "melden" na jouw oproep, hihihi! Kan me het niet voorstellen, met dit onhandige gekneuter nog....
Maar leuk dat alles goed met jullie gaat, Wat gaat het snel zeg, Eline alweer een jaar ook.
Wel blijven reageren ook hoor nu!

Liefs, Marieke

Haha Ik beloof maar even niks, maar heb wel als voornemen om meer te reageren....telt dat ook? Ik ben ook heel benieuwd, want er zijn er flink wat die ik al een tijdje niet heb gespot...

Ik zal vanavond of morgen ook wel een update van ons hier posten. Eerst maar eens eea uitvogelen....

Zoals dit:
http://94.100.113.191/633500001-633550000/633540401-633540500/633540447_5_05RY.jpeg
En nu op verstuur drukken......duimduim

Het is al weer terug veranderd hoor... Is net wat vriendelijker tegenover die 2 andere mama's die Marieke heten, hahahah! Zal wel eens broeien op een nieuwe... Voel je vrij om mee te denken overigens, hihihi!

Terug
Bovenaan