Hoi hoi
Nou, ga er even lekker voor zitten,......haha
Het probleem wat veel mensen hebben is dat ze eigenlijk veel te weinig eten. Maar veel te veel "slechte" dingen.... Bij de Ww werkt het zo:
Je koopt een boekje waarin vrijwel alle voedingsmiddelen staan die je kan kopen. Daarin zoek je (ik doe het 's ochtends vooruit voor de rest van de dag) alles op wat je die dag wil gaan eten. Vervolgens schrijf je in een schema'tje op wat het gaat worden. Je telt alles bij elkaar op en kijkt of dat uitkomt. Zo niet, pas je het hier en daar een beetje aan en anders ben je klaar.
Het belangrijkste is dat je op een dag 3 gezonde maaltijden eet en twee keer een gezond tussendoortje. Dwz Twee keer brood en een keer avondeten. Je tussendoortje kan verschillen van een appel (0punten) tot een zakje snack 'a jacks (2,5 punten)
Als je kijkt op de website, kan je volgens mij uitreken hoeveel punten je mag hebben op een dag. Bovendien is het natuurlijk heel belangrijk dat je op een dag 2 liter water, genoeg zuivel en groenten eet/drinkt.
Mijn schema van een dag vorige week:
Ontbijt:
1 glas optimel (1punt)
1 kop koffie verkeerd (1 punt)
1 yakult (0,5 punt)
Tussendoor:
1 plak ontbijtkoek (1 punt)
Lunch:
3 beschuiten met boter en jam (3 punten)
2 boterhammen met smeerkaas en boter (4 punten)
Tussendoor:
Snack 'a jacks (2,5 punten)
Diner:
Gekookte aardappelen (2 punten)
Groente (0 punten)
Kipfilet gebakken in Croma (4 punten)
Jus (1 punt)
Toe:
1 kop cappucino caff.vrij (1punt)
Zo zit ik op 23 (als ik goed geteld heb) punten. Die mag ik iedere dag hebben, dus helemaal ok. Je ziet dat ik gewoon een beetje jus neem en geen honger hoef te hebben omdat ik twee keer een tussendoortje heb.
De meiden van SB zullen dit waarschijnlijk herkennen, daar moet dat ook.....
Ik hoop dat je het een beetje snapt....haha
Mocht je het echt willen doen, kan je altijd nog van alles vragen....
Liefs en succes!
Annet
Nou, ga er even lekker voor zitten,......haha
Het probleem wat veel mensen hebben is dat ze eigenlijk veel te weinig eten. Maar veel te veel "slechte" dingen.... Bij de Ww werkt het zo:
Je koopt een boekje waarin vrijwel alle voedingsmiddelen staan die je kan kopen. Daarin zoek je (ik doe het 's ochtends vooruit voor de rest van de dag) alles op wat je die dag wil gaan eten. Vervolgens schrijf je in een schema'tje op wat het gaat worden. Je telt alles bij elkaar op en kijkt of dat uitkomt. Zo niet, pas je het hier en daar een beetje aan en anders ben je klaar.
Het belangrijkste is dat je op een dag 3 gezonde maaltijden eet en twee keer een gezond tussendoortje. Dwz Twee keer brood en een keer avondeten. Je tussendoortje kan verschillen van een appel (0punten) tot een zakje snack 'a jacks (2,5 punten)
Als je kijkt op de website, kan je volgens mij uitreken hoeveel punten je mag hebben op een dag. Bovendien is het natuurlijk heel belangrijk dat je op een dag 2 liter water, genoeg zuivel en groenten eet/drinkt.
Mijn schema van een dag vorige week:
Ontbijt:
1 glas optimel (1punt)
1 yakult (0,5 punt)
Tussendoor:
1 plak ontbijtkoek (1 punt)
Lunch:
3 beschuiten met boter en jam (3 punten)
2 boterhammen met smeerkaas en boter (4 punten)
Tussendoor:
Snack 'a jacks (2,5 punten)
Diner:
Gekookte aardappelen (2 punten)
Groente (0 punten)
Kipfilet gebakken in Croma (4 punten)
Jus (1 punt)
Toe:
1 kop cappucino caff.vrij (1punt)
Zo zit ik op 23 (als ik goed geteld heb) punten. Die mag ik iedere dag hebben, dus helemaal ok. Je ziet dat ik gewoon een beetje jus neem en geen honger hoef te hebben omdat ik twee keer een tussendoortje heb.
De meiden van SB zullen dit waarschijnlijk herkennen, daar moet dat ook.....
Ik hoop dat je het een beetje snapt....haha
Mocht je het echt willen doen, kan je altijd nog van alles vragen....
Liefs en succes!
Annet