Speciaal voor Wilhelmin een bedankje

Hoi wilhelmin,

Bedankt voor je reactie. Ik wilde er eerst niet over praten omdat ik bang was dat ik nog meer verdriet zou krijgen dan ik al heb. De reacties die wij kregen na de tweede miskraam toen we geen kinderen hadden waren erg lief en vriendelijk. Toen wij 1 kindje hadden en de derde miskraam kwam kreeg ik minder leuke reacties en nu wilde ik het eerst voor mezelf houden maar ik kreeg het advies om er over te praten. Als je dan alles van je af hebt geschreven en je krijgt 1 reactie (wat ik heel erg fijn vind) dan is dat toch wel een beetje een trap na. Het zal misschien wel door de hormonen komen dat ik dat zo voel maar ik vind mezelf nu wel een hele stomme trut dat ik er toch over heb geschreven.

Liefs PC

Ja, ik snap je. Je zit dan echt op antw te wachten. Ik heb ook na mijn miskraam een apart kopje geschreven en daar ook weinig antw op. Het beste is om regelmatig op dezelfde kopjes te reageren, dan krijg je de meeste respons. Ik schrijf meestal bij de 35 plus. sterkte verder.
Bij mij hebben de kinderen het op school rondverteld. Ieder zijn eigenklas in het kringgesprek. En aangezien wij een kleine school hebben kent iedreen elkaar. Dus ik kon er heel veel over praten.En dat helpt zeker.
Nu ben ik ong geworden en dat helpt ook. Je weet dan dat het weer kan. dat je lich weer in orde ben

Terug
Bovenaan