Speciale foto voor Reve

A

Anoniem

Guest
Lieve Reve,

Zoals je kunt zien ben ik heel blij met je aap. Op deze foto heeft mama ze even iets duidelijker neergelegd, maar meestal heb ik er in elke arm eentje geklemd! Als mijn kleine aap in de was moet, knuffel ik gewoon verder met de grote aap van jou! En dan is het helemaal niet eng om in een nieuw bed te slapen...

Lieve knuffel van Lydia en haar mama

ik was blijven steken op je andere topic.

Geweldig! wat superleuk om te zien dat ze zo van het aapje geniet. hartverwarmend gewoon. En wat een geweldig mooi meisje zoals ze daar ligt te slapen.

wij hebben ook net een nieuw bed gekocht voor Rêve, nou ja nieuw, tis een antiek bed uit 1920. Maar we moeten nog een lattenbodem en matras en beddegoed kopen. Dat gaat nog wel even duren allemaal dus.

Rolt Lydia niet per ongeluk uit bed? Rêve is nogal een druktemakertje, dus ik weet niet of we die wel in bed kunnen houden..... Maar goed in april komt er een brusje, dus dan willen we haar toch wel graag in haar nieuwe grote bed hebben. Ach komt tijd komt raad. We kunnen nog altijd het ledikantje van de buren tijdelijk lenen als het niet gaat.

tnx voor de leuke foto, vind het echt heel leuk te zien dat Lydia zo gek is op het aapje.

liefs

Esther

Ze is er nog niet uitgerold de afgelopen 2 dagen. Kan ook bijna niet, het bedje staat op de kleinste stand, en dan is er maar een hele smalle opening tussen de sierkrullen zeg maar... Er ligt wel een matrasje voor.
Maar ze is idd echt blij met de aap. Heb haar oude gewassen en bewust bijna een week niet gegeven, en dta ging prima! Dus nogmaals bedankt aan Reve van Lydia!

Terug
Bovenaan