speciale matrashoesjes voor kinderwagen bak??

A

Anoniem

Guest

Gisteren toen ik weer eens verliefd naar onze kinderwagen aan het kijken was, vroeg ik me ineens af... Wat doe je om het matrasje van de kinderwagen bak?
Heb je hier speciale hoesjes voor of leg je er een lakentje met hydrofiel luier in??

Er zit als het goed is wel een stofje omheen.

Ik heb bij de eerste onder dat matrasje ter hoogte van de billen een opgevouwen bevallingsmatje gelegd (ben even de naam kwijt hoe dat ook al weer heet) dus niet ter hoogte van het hoofd, echt alleen onderaan.

En bovenin legde ik dan eerste een flanellen luier en dan een hydrofiele luier

Succes

gr mama van MD

Thanks, duidelijk.

klopt het matrasje is gewoon beschermd met bekleding, echter kun je dat er niet afhalen om te wassen.

dus dacht even vragen hoe jullie dat gedaan hebben / gaan doen.

Ik heb het altijd net zo gedaan, alleen heb ik geen kraammatrasjes gebruikt(celstofmatras).
Werkt uitstekend en je kunt het net zo vaak makkelijk verschonen als nodig is!

Liefs Hilma

Hoihoi,

Gewoon een overtrekje voor een waskussen, past prima.
Hoef je ook niks extra's voor te kopen.

Groetjes Bons
6 dec uitgerekend

Volgens mij is het matrasje gewoon wasbaar...
Ik was eigenlijk niet van plan er iets extra's in te leggen. Alleen een hydrofiel of flanellen luier voor onder het hoofdje. Ik ga er maar van uit dat de luier om de billetjes doet waar hij voor gemaakt is. Als er toch een keer een ongelukje is dan was ik het matrasje wel een keer.

Groetjes Cathelijne

Wij hebben om het matrasje een klein hoeslakentje zitten.. Makkelijk eraf te halen en kun je dan af en toe vervangen en wassen.

x Annelies

Ik had er een lakentje en hydrofielluier in liggen.
Maar waskussen hoes vind ik ook wel een goede oplossing.

Terug
Bovenaan