speciale papfles

Mijn probleem is dat  mijn zoontje van  9 mnd  s'ochtends lekker veel honger heeft en gulzig aan z'n bambixfles begint en hem binnen 1 min leeg heeft!
Het is een nuby fles met een pap-speen. Als hij hem leeg heeft dan mekkert ie echt zo van, 'ik wil meeeeeeeeeeer'!
Als ik de gewone melk speen gebruik (avent) dan krijgt ie er weer nix uit.
Dus welke speen gebruiken jullie voor de pap, waar die gewoon lekker  5 a 10 min over kan doen?
Groetjes...
 
Hoi,

Misschien is het een idee om hem een bordje bambix te geven s morgens zodat hij er langer over doet en het ook meer vult. Als hij goed aan brood gewend is kan je overgaan naar brood ipv pap en dan wat melk erbij.

Wie weet is hij daar aan toe.

groetjes
 
Hoi,

Ik ken het probleem. Mijn dochter heeft vorige week haar eerste papfles gehad. De Avent speen is inderdaad te klein. Ik heb het gaatje zelf wat groter gemaakt. Deze speen hou ik apart voor haar papflessen en tot nu toe gaat dat prima.

 
Hoi
Ik gebruik avent 3 standen speen. Hiermee gaat het goed. Alleen als Emily (nu ruim 5mnd) bambix mag. ga ik het op een bordje geven, dit ivm oefenen met mondspieren. Adviseerd het CB ook.

Succes ermee
 
Hoi
Ik gebruikte ook de avent 3 standen speen. Hiermee gaat het heel goed. Alleen toen ik begon met pap geven (toen was Luke 5,5 maand) heb ik het gelijk met een lepel gegeven, maar omdat hij het zo raar vond, keek ik het gewoon aan en wanneer hij het zat was deed ik het restant alsnog in de fles en dronk hij de rest op. Nu een maand verder eet hij zijn hele pap met de lepel op, geen probleem. Dit schijnt toch beter te zijn voor zijn mondspieren en later moet hij toch alles met een lepel eten.

Succes verder een ik hoop dat je mijn verhaal nog een beetje begrijpt.

Groetjes
Tessa
 
Mijn dochter van 8 maanden dronk eerst geen melk uit de fles (ik was toen net gestopt met bv) en ik geef het sinds een maand 's ochtends en 's avonds op een bordje en het gaat er prima in.Het schijnt inderdaad nog goed te zijn voor de motoriek (mond) ook dus je vangt 2 vliegen in 1 klap. Als ik het nu uit een flesje probeer (Avent) drinkt ze zo langzaam dat ik het maar gauw weer op het bordje doe, dat schiet tenminste op!!

Succes,
Keesje
 
Terug
Bovenaan