Vandaag de speciale echo gehad. Ukkie was goed gegroeid, datum was nu 8/9 dec, maar we blijven bij 11 dec. Maagje deed het goed, hoofdje leek, goed, hersenen waren goed van grootte, de kamertjes van het hart klopte met de de goei, bloed stroomde goed en in ieder geval 1 niertje was goed, de andere kon niet goed gezien worden omdat uk verkeerd lag. De ledenmaten waren allemaal goed van lengte. Kortom een goede echo. Wel volgt er met 20 weekjes een herhalingsecho om extra te kijken.
Er is ook bloed afgenomen bij mij en mijn man. Ze gaan nu kijken naar onze chromosomen of daar een afwijking in zit of dat wij drager zijn van iets. Ik verwacht eigenlijk niet dat daar iets uit komt.
Ik ben een weekje weg op vakantie en zal dus even niet reageren. Ik heb daar geen internet en mijn telefoon is zo traag met internet.
Iedereen een fijne vakantie als je weggaat en anders ook een fijne week.
Er is ook bloed afgenomen bij mij en mijn man. Ze gaan nu kijken naar onze chromosomen of daar een afwijking in zit of dat wij drager zijn van iets. Ik verwacht eigenlijk niet dat daar iets uit komt.
Ik ben een weekje weg op vakantie en zal dus even niet reageren. Ik heb daar geen internet en mijn telefoon is zo traag met internet.
Iedereen een fijne vakantie als je weggaat en anders ook een fijne week.