speeksel zaaddodend??

ik was ff aan het googelen, over zwanger worden etc..
las ik ergens een stukje (weet niet meer waar DOM!) dat als je zelf niet vochtig genoeg bent, en het "gereedschap" van je hubbie nat maakt met speeksel, dit zaaddodend werkt.
En kan ook de kwaliteit aantasten van het sperma..

Ik maak me best wel zorgen nu want ik doe dit bijna altijd, (mijn man is namelijk erg groot geschapen)

weet iemand meer of heeft dit ook gedaan en is toch zwanger geraakt??

Liefs onzekere Iris

Hoi Iris,

Ik heb even voor je op google gekeken en kwam het inderdaad ook tegen:
www.elsevier.nl/opinie/
essays/asp/knooppunt/1104/artnr/70831/index.html

Ben ook erg benieuwd of het  waar is.

Gr. Sam

Nou daar hopen wij ook niet op... sommige glijmiddelen zijn ook zaaddodend en duur....
Het lijkt ons niet het is toch puur natuur...maar ja, wij zijn geen deskundigen, maar genieters!!!!

Liefs Lientje

Hai Iris,  
in speeksel zitten ensymen om je voedsel te verteren. speeksel is dus niet goed. Wij zijn naar de sexshop gegaan en hebben daar advies gevraagd. We hebben een milde glijmiddel gekocht op waterbasis. dit bracht ik rond mijn schede aan, en zo min mogelijk om te zorgen dat er zo min mogelijk in mijn schede kwam. Ik ben inmiddels behoorlijk zwanger, dus glijmiddel(mits de goeie en verstandig gebruikt) belemmerd geen zwangerschap.

succes!!!
annette

Futuremam,

denk dat het wel meevalt hoor. Ik ben nu voor de 7e keer zwnager.
Zelf had ik er nog nooit van gehoord.

En dan het advies van een sexshop, tja die willen gewoon verkopen.

Denk dat er bij heel veel vrouwen speeksel aan te pas komt. Er zijn toch ook mannen die hun vrouwen met de mond bevredigen.

Miep

pff dat stelt me wel gerust, had ech zoiets van aaaaah zal door zo klein dingetje komen dat ik mischien nog niet zwanger ben,

en zwangere dames,

VAN HARTE GEFELICITEERD!!

liefs Iris

Heb je wel eens een klein beetje vaseline geprobeerd?

Of amandel olie, dat wordt ook aangeraden in de laatste weken van de zwangerschap om het daaronder soepel te maken zodat je minder snel inscheurt of een knip nodig hebt.

Terug
Bovenaan