Speekseltest

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden!

Heeft er iemand van jullie ervaringen met speekeltesters? Ik heb zo'n ontzettende onregelmatige cyclus dat ovutesten niet echt een optie is.. ja of die dan elke dag moeten doen, maar dat wordt misschien een beetje prijzig!

De laatste cyclus was namelijk 44 dagen en die daarvoor 33 en daarvoor 61... Kortom geen pijl op te trekken.. en dat terwijl ik al 2 jaar geen pil o.i.d. meer gebruik! Dus mijn lichaam zou wel weer een ritme moeten hebben zeg maar..

Hoor graag van jullie!

Groetjes en suc6 met klussen allemaal!

ik heb de baby maybe gebruikt.
heel makkelijk, elke ochtend ff een drup speeksel op het venstertje en kijken of het kristaliseerd als het droog is.
hij heeft het formaat van een labello dus als je weg gaat, kan je hem makkelijk meenemen.
ik vond het goed te doen en duidelijk zolang je je aan de voorschriften houd.....

wel apart dat je zo vreselijk onregelmatig bent.... heb je al gedacht aan tempen? mocht je dan toch bij de HA of gyn langs gaan, heb je data om mee te nemen. vaak sturen ze je anders weer naar huis om 3 cyclussen te tempen.... zo was het in 2007 in ieder geval... ;o)

succes ermee!!

hoi muppie

ben je toevallig ook bij de gynecoloog geweest?
ik heb namelijk 2 eisprongen niet gehad en heb nu pillen gekregen dat alles weer "normaal" word.
misschien is dat ook iets voor jou want de gynecoloog zei dat die pillen ook voor onregelmatige cyclussen zijn.
hoop dat je er iets aan hebt.

liefs bello

Hoi lieve Bello,

Ja vind het ook best wel moeilijk hoor die onregelmatigheid.. Wil het nog 1 maand aankijken en wil dan gaan beginnen met temperaturen..
Want dat moet je inderdaad kunnen afgeven volgens mij als je naar de gyn. gaat anno 2009..

Kreeg je die zomaar bij de gyn. voorgeschreven dan? Ik weet niet eens of ik uberhaupt wel een eisprong heb?.. Hoe ben jij daar achter gekomen als ik vragen mag??
Ik wilde het liefst "spontaan" zwanger worden, maar merk nu dat dat toch niet zo makkelijk gaat.. Ben al 32 jaar misschien dat dat ermee te maken heeft en die onregelmatigheid helpt ook niet echt mee..

Denk er toch ernstig aan om binnenkort maar eens naar de HA te gaan voor advies...
Of kun je gelijk naar de gynecoloog gaan? Dat weet ik niet eens eigenlijk...

Dank je voor de tip, ik ga er zeker wat mee doen!

Hoe gaat het nu bij jou dan? En ben je al lang bezig?

Liefs Muppie oftewel Mammawannabe...

Hoi PetraWB,

Dank je wel voor je reactie!
Ben je ook al een x zwanger geraakt door zo'n speekseltest? Of ben je ook net als ik bezig zwanger te worden van je eerste kindje?

Er zijn zoveel tegenstrijdige reacties op die testen namelijk.. Ga toch maar ovulatietesten proberen denk ik...

Ja vind het ook best wel moeilijk hoor die onregelmatigheid.. Wil het nog 1 maand aankijken en wil dan gaan beginnen met temperaturen..
Want dat moet je inderdaad kunnen afgeven volgens mij als je naar de gyn. gaat anno 2009..

Dank je voor te tip en jij ook heel erg veel suc6!

grzz!

Terug
Bovenaan