<p>Mijn kind, een kleuter, heeft 1 beste vriendin (en een reeks andere vriendjes) waar die elke dag mee wil spelen. Alleen ligt het initiatief voor een speelafspraak altijd bij mij. Vriendinnetje reageert overigens altijd heel enthousiast op een speelafspraak, maar er komt geen enkele initiatief om een speelafspraak te regelen vanuit haar ouders. Ook vergeten deze ouders altijd prompt wie waar heeft gespeeld de laatste keer (ik ben van ‘de ene keer hier, andere keer bij de ander’ spelen). Ik ben het zat, hoe sneu ik dit ook vind voor mijn kind, om elke keer te moeten leuren naar een speelafspraak en doe het deze zomer niet, met als gevolg dat mijn kind sinds de schoolvakantie niet meer met haar speelt. Dit vriendinnetje is niet op vakantie weet ik. En volgens mijn kind, die haar 1 keer per week bij BSO ziet, willen ze graag samen spelen. Hoe gaan anderen hiermee om? k heb alle mogelijke opties al de revue laten passeren (ouders mogen mijn kind niet, of ze hebben al genoeg speelafspraken voor hun kind) maar het blijft knagen obv bovenstaande. </p>