Speeldate met lekkere broodjes (foto's)

Het vervolg van de date van afgelopen zaterdag bij Ellen thuis.

Alleen nu dan bij ons thuis.

Zwembadje stond klaar, dus hup Mike en Julian konden er meteen in.

En ook nu weer een hoop lol, die 2 jongens. Vooral het speelhuisje was favoriet, deur open allebei er in, deur dicht enz enz.

Mijn man was de kok vandaag en hij heeft echt zn best gedaan.

Heerlijk turks brood gevuld met geitenkaas, geroosterde parmaham, honing, pijnboompitten, sla, tomaat en verse basilicum.

Ook nog turks brood gevuld met tonijnsalalde. En natuurlijk een salade met van alles en nog wat met een heerlijke dressing..mosterd/honing, toch man van Ellen hahahahah

Als toetje vers fruit met  ijs en slagroom. En de rosé kwam ook weer op tafel hihihi.

Genoeg gekletst, hier de foto's! En ik hoop dat  Ellen ook gauw met haar foto's komt  want zij heeft er meer gemaakt!!!

Liefs jen en mike  

Hoi hoi,
Nou het blijkt dat ik eigenlijk niet eens zoveel foto's heb gemaakt...  Wel 2 filmpjes van onze gillende keukenmeiden, maar helaas lukt het niet om die te uploaden, wat ik vandaag meerdere keren heb geprobeerd.
Dus dan toch maar weer de ouderwetse foto's.....ook leuk....

Later meer... Hyves is zooow traag vandaag.........

Wat hebben jullie het gezellig gehad zeg, 2x afspreken in een week!!   Die mannetjes van jullie gaan helemaal in elkaar op, geweldig.

En met een heerlijke bbq n Groningen en een zo te lezen niet te versmaden lunch bij Jen, komen er vast nog meer dates!

Liefs
Susan

Jullie hebben het goed voor elkaar zo, gezellig zeg!! Erg leuke foto's allemaal. Hoop dat het nog lukt met de filmpjes, ik ben benieuwd..
Groetjes Laura mv Thom

Terug
Bovenaan