speelgoed bankje

hallo allemaal
ik vroeg me af..wij zijnop zoek naar een houten speelgoedbankje\opberg  voor onze dochter.die krijgt ze van mijn schoonmoeder voor haar doop.
ik vindt het leuk om op onze ruime zolder straks een speelhoekje voor haar te crieeren.
wie weet waar die evt te koop zijn..we willen graag een witte evt met iets erop..
alvast bedankt ..groetjes piewie-mama van mila 16-9-06

Ik heb zelf een leuke speelgoedkist gezien bij leen bakker deze is wel met winnie the pooh.Het is tevens een bankje en niet geheel onbelangrijk er zit een deksel rem op zodat je kleintje de deksel niet op de vingers kan laten vallen.

groetjes Chantal

bij ikea heb je van die speelgoedkisten, deze zijn onbehandeld en kun je zelf verven oid.
Wij willen deze straks voor Yoëll kopen en er dan een schatkist van maken.
kijk maar eens op ikea.nl

Groetjes Pauline

bij de gamma en praxis hebben ze ook van die kisten/bankjes..we hebben em zelf bij de gamma weg. Alleen moet je em dan zelf nog behandelen met beits of verf....kan je em wel naar je eigen smaak maken.
Wij hebben em gewhite washed.

bedankt voor jullie reacties..ik heb kwam er gisteren idd achter dat ze er bij ikea een witte hebben(op de site)..ze hebben idd ook kisten maar ik zoek echt een opbergbankje(ook om te zitten)..we gaan zeker ook even bij de gamma-praxis kijken want zelf behandelen lijkt me ook mooi(withewash is ook mooi)
ze hebben trouwens bij ikea ook hele leuke kastjes met vakken voor aan de muur.ik heb een hele mooie gezien voor Mila een witte met z,on sierlijk opzetrandje..leuk om muziekdoosjes enz in te zetten en je kunt er ook nog wat op zetten.omdat ie hangt scheelt het ook weer ruimte..leuke dingen hebben ze daar joh.groetjes piewie.

Terug
Bovenaan