Speelgoed buggy en jongens

Iedere keer als ik ergens ben   en er is een meisje met de buggy pakt meneer Thomas de buggy af en gaat er lekker zelf achter lopen. Vanochtend weer bij de bakker. haha
Heeft een van jullie jongens een speelgoed buggy??
Liefs Esther
(tis verder wel een stoere jongen hoor!!)

Hi ik heb hier ook zo'n stoere kerel haha die het ook interessant vind zo'n buggy. Maar het schijnt heel normaal te zijn. De laatste keer bij kinderarts in de wachtkamer stonden er een grote poppenwagen en een grote vrachtwagen waar je achter kan lopen en meneer ging er vandoor met de poppenwagen en riep heel hard baby haha.

Maar nee heb geen buggy voor m en koop ik ook niet.

xx Elly mv Yari

tim heefd er geen een maar mocht ie er een willen krijgt hij hem wel
nooit te vroeg om te leeren met baby ´s om te gaan
vaders zijn ook jongens en die lopen ook achter een kinderwagen
ik denk zelfs dat het heel goed is

gr stephanie mv timothy

Hahaha, ik vind het wel grappig!
Julian heeft geen buggy, maar loopt wel graag samen met mij achter zijn eigen buggy!
Hij heeft wel een houten wiegje met een aap er in, maar hij taalt er niet naar, vindt het compleet oninteressant.
Hij heeft wel een speelgoedpannensetje, en daar heeft hij al veel meer mee gespeeld dan met zijn autootjes. Als ik ga koken, kookt hij ook met zijn eigen   pannen.
Je hoeft niet bang te zijn dat hij verwijft wordt hoor. Voor een jongen vind ik het zorgaspect net zo belangrijk als voor een meisje. Daarom blijft de wieg hier gewoon staan (met de aap er onaangetast in, hahaha!).

Groetjes,
Ellen mv Julian

hoi

ik vind dat het wel kan
toen wesley klein was heeft hij er ook een van ons gekregen (wel een donker blauwe) en heeft er erg veel mee gespeeld

richard had er wel wat moeite mee dat zijn stoere zoon achter een buggy over straat ging
maar toen ik zei waarom mag een papa wel achter een buggy lopen en een klein jongetje niet was hij zo om en kwam de buggy dus

groetjes saskia

Mike's gastouder heeft ook een speelgoedbuggy staan, voor de meisjes...maar mike pakt em ook en loopt daar heel de kamer en buiten mee rond. Ik vind het leuk, moet met alles kunnen spelen wat hij leuk vindt.

Thuis heeft hij sinds 2 week een roze baby born stofzuiger en daar is hij ook driftig mee in de weer! Goed oefenen, kan ie straks voor mama echt aan de slag hahahahaha

liefs jen

Terug
Bovenaan