Speelgoed/cadeau voor een kind van 9 maanden

Hallo dames,

Ik ben langzamerhand aan het inkopen voor Sinterklaas. Nu vind het het erg moeilijk om iets voor Jens te kopen. Mette heeft al zoveel dat veel dingen niet meer nieuw zijn voor hem. Tevens ben ik een beetje kwijt wat nu echt leuk is voor een jongetje van 9 maanden.
Jullie suggesties?

gr.Ing

Hoi Ing,

wat een moeilijke vraag. Vrees dat ik je niet verder kan helpen. Ligt denk ik ook aan het karakter van je kind. Heb volgens mij alleen een keertje op de rommelmarkt iets voor Tijn gekocht, verder nog nooit. Favoriet zijn een lege spafles en een stuiterballetje op dit moment. Heb je dus ook niets aan...
Ik wilde voor zijn eerste verjaardag strakjes vragen:

-doos blokken
-misschien iets van little people
-loopkarretje
-schommel
-ander buitenspeelgoed evt.

Verder zou ik het zo 1 2 3 niet weten. Nou ja, duplo is ook altijd leuk, maar daar heb ik al 2 bakke van vol

Succes ermee!

groetjes Natasja

ps, Tijn krijgt met Sint vast iets, maar dat kan best iets zijn wat hier al in zijn kratje ligt, het papier is waarschijnlijk toch het leukst en hij snapt er nog niets van...

Wat vind Thomas leuk...een plastic auto(beetje een groten 10x20x10 cm oid), een oude muis van de computer (heus!), het intertoys boek, stapelbekertjes (fisherprice stapelt het best), stapelblokken (heb zelf nijntje), loopauto (fisherprice, gaat al erg goed), driewieler ( kan soms al vanaf 10 maanden maar zijn ze nog net niet aan toe soms).

Hoi Ing.
Hier is ook de babywalker favoriet. Voor het muziekding voorop. Ook ballen vind hij erg leuk.
Voor sint heb ik al een houten takelwagen met magneet-blokje gekocht. voor zijn verjaardag krijgt hij duplo (was in de aanbieding bij de Makro).
Groetjes Nurse

stapelbekertjes van fisherprice
een grote plastic/foam auto/vrachtwagen (10x20x10cm oid)
een namaak mobiele telefoon of afstandsbediening met geluidjes ook leuk
loopauto

hier bij ons is het favorietst de schommel, we hebben haken in de deurpost voor als het slecht weer is en verder lekker buiten op de porch. hij wil er niet meer uit en schaterlacht de hele tijd. enigste nadeel je moet wel duwen hahahaha

Leuk onderwerp! Ik ben ook al volop aan het kijken in de speelgoed boeken.. mijn zoontje vindt alleen het boek al prachtig haha

Wij hebben op marktplaats een karretjes gekocht en had nog blokken dus tadaa Sint kado! Ook hebben een vrachtauto/traler met 2 kleinere auto's erin van Little tikes gekocht. Super leuk ding.

Wat ik verder leuk vind voor Sint/verjaardag:
- duplo (de dierentuin is erg leuk, wel duur)
- boekjes
- wasco krijtjes of verf
- puzzeltje
- driewielertje

Waar mijn zoontje nu heel lief mee kan spelen is een treintje van fisher price met een giraf en een tijger.. en de sesamstraatcd is super!
Groetjes

Terug
Bovenaan