Speelgoed ideeën baby 6 maand

Volgende maand gaan wij met ons gezin op vliegvakantie naar Griekenland. De jongste is dan 6,5 maand. Ik ben eigenlijk op zoek naar wat nieuwe speeltjes voor haar in het vliegtuig en voor in het hotel/bij het zwembad.
Ik ben echter inspiratieloos. Iemand tips? Liefst niet te duur allemaal.

Zou een emmertje bijvoorbeeld al wat voor haar ,zijn op die leeftijd? Mijn oudste zij alzo groot dat ik niet meer weet waar zij toen mee speelden op die leeftijd.

Zo'n stapeltoren van plastic bakjes. Daar werd hier eindeloos mee gespeeld, van het moment dat ze iets vast konden houden tot nu (4 en 2 jaar). Ideaal ook voor spelen met water.

Onze kleine is gek met haar kartonnen boekjes. Die gaan de hele tijd open en dicht ?

Een zak met grote "Duplo"blokken. Ik bouw en zij gooit om. Wat een lol ... ?

We hebben twee speelgoedjes met muziekknopjes. Ze begon met 6 maanden te "dansen".

Knuffels met belletjes en frutsels eraan....

En een rammelaar met een pinguïn erop met een zacht lampje erin is helemaal het einde!!!!

Onze kleine was heel blij met de speeltjes die in de Kids Travel Kits zitten. Dat is een klein startend bedrijfje - alleen te vinden op Instagram, ze heet @kidstravelkits. Zij heeft heel leuk speelgoed, en alles wat in die eerste 'kit' zat werkte heel goed bij onze dochter! Plus is lekker licht en compact, dus makkelijk mee te nemen op reis. Kan het echt aanraden. 

Verder gebruikte wij op locatie ook veel karton afval als speelgoed, werkt ook altijd heel goed haha

Terug
Bovenaan