speelgoed in bed

Mijn vraag is of het goed is om speelgoed in bed te leggen of is dat te gevaarlijk omdat je er dan geen zicht op hebt.
want soms zijn ze wakker en dan willen ze niet altijd uit bed, daarom dacht ik om er dan iets in te leggen dat ze dan kunnen spelen.
wat zijn jullie meningen.

groetjes nancy
 
Hai Nancy, ik vind het ook eng om speelgoed bij mijn zoontje in bed te leggen. Wij hebben daarom 2 badstoffen tuimelaartjes gekocht (die staan overigens al vanaf zijn geboorte bij hem in z'n bedje, aan het hoofdeind) en daar speelt hij mee als hij wakker wordt. Die poppetjes hebben geen oogjes e.d. die hij eraf kan trekken, zijn niet te zwaar, kunnen zonder risico in zijn mondje worden gepropt en maken ook nog eens een prachtig geluidje. Tot nu toe vermaakt hij zich er prima mee, dus wij houden het bij deze 2 poppetjes. Gr. Cato
 
Hoihoi,
Het hangt er vanaf hoe oud je kindje is. Mijn zoontje had inderdaad in het begin ook een stoffen tuimelaartje. Nu is hij 14 maanden en hij heeft een klein plaatjesboek aan het voeteneind liggen. Daar gaat 's ochtends in "lezen".

groetjes Cindy
 
Hallo,

Mijn dochter heeft helemaal geen speelgoed in bed. Ik ben bang dat ze anders niet gaat slapen en sochtends kan ze zich toch wel vermaken hoor tnt!

Gr Helen
 
Hoi,

Wij hebben nooit speelgoed in bed gehad.Niet omdat ik het eng vind maar omdat ik vind dat een bedje is om te slapen en spelen kan ze daarna overal.
Zo sliep ze ook nooit in de box want die is om te spelen.

Dus hier geen speelgoed.
Mocht je het graag willen kan je misschien een mobiel boven het bed?

groetjes
 
Hoi,  
 
Mijn zoontje nu 7 maanden heeft een spuugdoekje en een knuffeldoekje in bed. hier vermaakt hij zich prima mee.
Hij ligt veel in zijn bed omdat beneden waarschijnlijk toch teveel prikkels heeft en teveel teglijk wil. Dus hij ligt veel in bed en ook wakker vandaar dat ik wel wat in bed heb liggen, maar dus ook niet veel want het blijft zijn bed en geen speelparadijs.

Groetjes Saskia
 
Terug
Bovenaan