<p>Wij hebben niet zo overdreven veel speelgoed, zo heb ik in onze kast de onderste kast/lades besteed aan speelgoed wat netjes kan opgeruimd worden maar bijna dagelijks mee gespeeld wordt zoals de treinbaan en wat Playmobil en wat houten puzzels enz. De rest staat los in de leefruimte. Dat is een bouwtafel met de Duplo, een keukentje, boekenrekje en toet toet politietoren. Op zich valt het dus mee qua hoeveelheid alleen neemt al dat spul wel veel plaats in. Sint komt binnenkort ook nog wat uitbreiding brengen, ik kan het niet blijven gewoon op de grond zetten.. zoals de toet toet die veel plaats neemt. Met alles wordt wel gespeeld, op de kamer zetten is niet echt een optie. Ze speelt nog niet alleen op haar kamertje (2,5j) routeren is zo mijn ding niet, ik vergeet het dan of wacht er veel te lang mee + mijn dochter loopt er dan achter te zoeken. Hoe bergen jullie dit op? Ik heb geen plaats om een grote kast te zetten, hoogstens een klein kastje of kist... Een tafeltje met opbergruimte onder leek me ook wel wat en dan het tafeltje en stoeltje waar ze nu aan zit voor de Duplo dan vervangen. Staat bij jullie speelgoed in de leefruimte? (We hebben ook geen speelkamer) Knutselspullen en puzzels (behalve de houten) liggen wel apart waar ze niet zelf bij kan, omdat we die samen gebruiken</p>