speelgoed/spelen

Ons zoontje is bijna 5 weken en ligt nog vaak in zijn wieg of in de wipstoel in de box. Leggen jullie daar al speelgoed bij ? Zo ja, wat ? En wat doen ze daar dan mee ?

Alvast bedankt

Groetjes
 
Idd babygym vond Akim ook al heel snel leuk. Ook hing ik weleens een touw boven zijn box met eigen spulletjes. Bijv. rammelaars e.d. Dat vond hij ook geweldig. Hij had zoveel rammelaars dat dit een goede uitkomst was.

groetjes
 
Hoi

Mijn dochter hield erg van mobiles en felgekleurde knuffels/stoffen boekjes om naar te kijken (rood en blauw zijn de 1e kleuren die ze zien). Daarnaast luisterde ze graag naar muziekdoosjes. Vanaf 2 maanden begon ze met een babygym te spelen. Veel plezier allebei!

Groetjes, M.
 
Wat we als eerste kregen was een tuimelaar ging hij al snel tegen aan slaan en een snoer boven de box heb ik net gedaan (10 weken) vindt hij echt hartstikke leuk.
 
Wij hebben een mooie, kleurige mobile boven het hoofdje van onze dochter gehangen, vanaf dat ze ca. vier weken was. Zo een met een muziekje die je eindeloos kunt opdraaien. Ze vond het meteen geweldig. De eerste weken ging ze ernaar liggen kijken, ze keek die ronddraaiende beestjes helemaal na! Vanaf een week of 10 ging ze er ook naar grijpen, dus toen hebben we haar wat lager gelegd (anders ligt dat ding natuurlijk in no-time aan diggelen...).

Ze vind het nog steeds prachtig en ze is inmiddels 14 weken! Alleen kan ik 'm tegenwoordig hooguit vier keer opdraaien; dan heeft ze er genoeg van.

 
Wij hebben vanaf dat onze dochter drie/vier weken was een mobile boven haar hoofd gehangen. Je kent het wel; zo'n muziekje waar je als volwassene helemaal simpel van wordt, met ronddraaiende beestjes in spannende kleurtjes. Helemaal geweldig vond ze het!
Toen ze ca. acht weken was ging ze haar handjes ernaar uitsteken.
Vanaf ca. 10 weken probeert ze de beestjes ook echt te pakken. Dus nu ligt ze plat op haar rug in de box, ipv in het wippertje. Anders heeft ze allevier die beestjes tegelijk in d'r mond...

Tot ze 12 weken was kon ik 'm eindeloos opdraaien, het bleef leuk. Inmiddels is ze 'm na vier keer spuugzat. Daarom speelt ze tegenwoordig ook met een gym, zo'n driepoot zal ik maar zeggen. Super! Vooral het spiegeltje fascineert haar enorm!
 
Terug
Bovenaan