speelgoed vliegtuig???

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!!

Over een maandje, als mijn mannetje bijna 11 maanden is, gaan we een weekje naar turkije...Ik snap dat je dus een paar kleine kadootjes mee het vliegtuig in moet nemen om hem lekker te laten spelen...
Zelf heb ik al een ernie met rits/klittenband/knoopje gekocht, maar ik vraag me af wat nog meer perfect speelgoed is voor in een vliegtuig????
Ik bedoel die andere passagiers zitten waarschijnlijk niet op een ding wat veel muziek maakt te wachten??
Zijn jullie mss al es met zo een kleine gaan vliegen, of weet je mss wat leuk speelgoed is om de tijd door te komen???

Alvast bedankt iig!!!

Groetjes

Hoi,

Wij zijn net terug en het ging gelukkig super in het vliegtuig met onze dochter
(9 1/2 mnd). We hebben haar tutteldoekje meegenomen, een klein knuffeltje uit haar bed, een telefoon van V-tech die vindt ze helemaal geweldig (komt idd geluid uit, maar gelukkig  vrij zacht, niemand hoort het in het vliegtuig, je hebt altijd motorgeluid in zo'n ding) en een knisper boekje (hoort ook niemand behalve je zoontje). En neem genoeg te drinken mee, vooral op de terugreis, onze dochter heeft toen 3 flesjes met sap naar binnen gewerkt + 1 fles melk. Oh ja en evt. een reserve setje met kleding en genoeg luiers, echt alle gaten komt het uit, lekneus, volle luier(s) etc. in de hoogte daar, ha ha.

groetjes en een fijne vakantie!
xx Roos xx

Hai,

Ik denk dat het handig is dat je een paar verschillende dingetjes hebt. Mss allemaal kleine cadeautjes die uitgepakt moeten worden ofzo zodat er elke keer iets nieuws is. Mette heeft een schildpad met een spiegel in zijn buik. Tevens knisperende voetjes en allerlei andere voelgevallen. Kan ze zich best ff mee bezig houden. Iets eten leid haar ook altijd lekker af. Nijntje koekjes, soepstengel, rozijntjes. Ze is er zo een half uur zoet mee.

Succes!
x ing

Terug
Bovenaan