speelgoed voor anderhalfjarige

Hallo allemaal,

Mijn dochter is nu 19 maanden, dus ruim anderhalf jaar. Ze heeft veel energie en  heeft al een goeie fijne motoriek.

Ik vind het momenteel best lastig welk speelgoed echt leuk is voor d'r. De vormenstoof is ze eigenlijk wel zo'n beetje op uitgekeken. En puzzels gaat de ene x beter dan de andere x. Voor huisjes met poppetjes e.d. vind ik haar nog een beetje te klein. Daar kan ze nog niet echt wat mee. En voor veel dingen is ze ook al wel weer te groot.

Hebben jullie nog goeie tips voor leuk (betaalbaar) speelgoed voor m'n meisje. Ik merk nl. wel dat ze echt d'r ei een beetje kwijt moet, maar ik ben niet altijd in de gelegenheid om naar de speeltuin te gaan ofzo.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Groetjes,
Margreet
 
Hoi,

Vanaf 1 1/2 jaar oud speelde mijn dochter graag met Little People. De boerderij en het huis zijn wel favoriet, maar eigenlijk vindt ze er alles erg leuk van.
Ook met houten blokken speelde ze graag, en babylego (is geloof ik niet meer nieuw te koop maar marktplaats staat er vol mee). Ook kreeg ze toen een babypop, de pop is van Corolle en geschikt vanaf 18 maanden. Het voordeel is dat de pop veilig is voor jonge kinderen en niet te groot.

Groetjes
 
Hoi Margreet,

Een plastic serviesje kan ook al leuk zijn.
Je hebt ook een soort houten  puzzels met vissen en dan zit er een hengeltje met een magneetje bij. Dit kan ze waarschijnlijk ook wel.
Buggy met pop en flesje.

Groetjes,
Marianne
 
Hallo,

Mijn zoontje is  nu 20 mnd. Hij speelt heel graag met little people en met duplo. Ook vind het het geweldig om achter een poppen buggy te rennen.
Verder speelt hij ook met voorwerpen wat eigenlijk geen speelgoed is. Zoals pollepels met plastic bakjes.

Succes.

Groetjes mama van Rayen, Milan en Roos
 
Hoi,

Onze dochter is ook 19 maanden en speelt erg graag met duplo en little people. Vooral de poppetjes zijn favoriet en dan in een huisje stoppen en in autootjes. Hele verhalen heeft ze erbij. Ook speelt ze graag met haar pop, vooral de pop eten en drinken geven met haar plastic thee servies is helemaal het einde.
Verder speelt ze graag buiten en dan vooral met haar trekker(zo'n autootje waar je op kan zitten en dan met je benen voort kan bewegen) en haar buggy zo'n hele simpele van 6 euro.


Groetjes Marian
 
Hoi,

Vanalles is leuk, duplo, little people ed.
Maar ik heb van de week ontdekt dat mijn zoontje (20 mnd) helemaal gaat gloeien als hij mag kleuren. Voor 4 euro heb je een schetsboek en stiften (hema). Bij de action ws nog veel minder. En een lol dat je hebt. De halve keuken is bij ons al behangen....
Ik vind het tenminste geweldig, had eigenlijk gedacht dat hij er te jong voor zou zijn.

Groetjes Bertine
 
Terug
Bovenaan