Websites niet. Ik lette eigenlijk vooral op de interesse van mijn dochter en zocht daar iets bij uit. Zo kon ze dat verder oefenen.
Mijn dochter was erg vermaakt met een stapeltoren van bakjes. Van Mushie. Daar kon ze natuurlijk nog niet mee stapelen. Maar je kan er veel mee. Eerst vooral omgooien en in haar mond stoppen en de gaatjes aan de onderkant voelen en kijken. Maar later ook ander speelgoed in stoppen. Of in bad of in de zandbak alles door de gaatjes laten stromen. Bakjes in elkaar passen. En nu met 1,5 ook stapelen.
Ook was ze gek op een activityboard van de hema. Vanaf 18+ staat erop. Nou zij pielde daar als een gek aan toen ze een maand of 6 was en ze vond m lang leuk.
Een ton met blokjes. Ze heeft veel plezier gehad aan de blokjes tegen elkaar tikken en tegen andere objecten tikken, kijken wat voor geluid het maakt. Alles voelen en op sabbelen natuurlijk.
Ze had ook een soort platte auto die je open kon maken als een koffertje. De wielen en van binnen waren 5 tandwielen van kunststof. Beetje lastig uit leggen. Maar je kan ze stapelen, op verschillende manieren draaien, erin en eruit halen, koffer open en dicht, auto rijden. Ik kreeg het cadeau en dacht, nou dat is saai. Maar ik stond versteld van hoeveel ontwikkelingsstapjes ze met dat ding kon doorstaan.
En geluidenboekjes van clavis. Helemaal gebiologeerd.