Speelgoed voor een kindje van 6 en 8 maanden?

Hoi meiden,

Weten jullie wat leuk speelgoed is voor een kindje van 6 maanden en een kindje van  8 maanden oud?
Felina is nu 5,5 maand, maar met sinterklaas is ze alweer 8 maanden.
Ik heb geen flauw idee wat ze rond die leeftijd leuk vinden en waar ze mee mogen spelen.
Misschien kunnen jullie mij helpen.

Groetjes,
Marjolein
 
tja das een beetje lastig te zeggen ik denk dat je moet kijken naar speelgoed dat bij de educatie en interesses van je dochter past.

zo heb ik rond de 8 maanden een doos duplo blokken gekocht en echt ze is er nu nog steeds uren zoet mee. Ook een puzzel of boekjes met aanwijsplaatjes vindt me dochter leuk.

maar zoals ik al zei ligt echt denk ik aan je kindje zelf denk ik.
Ik vraag met feestdagen altijd cadeaubonnen van kinderwinkels zoals de h&m erg handig.
Succes ermee.

groetjes wendy
 
Hai, mijn dochter (volgende week 6 maanden) vindt alles leuk op dit moment. Of het nou een houten lepel uit de keuken is of plastic blokken, alles is interessant (en verdwijnt meteen in haar mond).
 
op die leeftijd vinden ze vaak dingen leuk die naar hen toie kunnen rollen, een balletje of een autootje.
Zo kun je ook mooi samen spelen, allebei op de grond en van en naar elkaar toe rollen, ze hebben dan de grootste lol.
Ook kun je ze dingen laten ervaren, nat/droog, warm/koud, zacht/hard enz
Daar heb je geen speelgoed voor nodig maar kun je gewoon met huis tuin en keuken dingen doen.
Veel speelplezier
 
Ik heb een soort koektrommel van fisher price gekocht.
Daar zitten verschillende vormen bij die hij/zij er dan in moet doen.

echt een super leuk ding(en leerzaam)
 
Mijn zoontje vindt vooral dingen leuk waar muziekjes uit komen. Vooral als hij er op slaat en er komt geluid uit, dat vindt hij prachtig. Balletjes enzo juist niet omdat hij probeert te kruipen, maar dat lukt nog net niet helemaal. Die balletjes rollen veel te snel weg! Dan wordt hij boos!
Verder vindt hij papier erg leuk: tijdschriften, foldertjes, lege verpakkingen.
Ivy
 
Terug
Bovenaan