Speelgoed voor in de auto

A

Anoniem

Guest
Zifjon vind de autostoel echt niet meer leuk en wil het liefst zo snel mogelijk uit dat ding. dat betekend dus dat hij de hele autorit aan het mekkeren is. Los speelgoed geven heeft geen zin want die gooid hij resoluut weer weg. Ik weet dat er speelgoed bestaat die je aan de rugleuning van de voorstoel kan vastmaken. kent iemand dit. heb wel al   van Tiny Love het Wonder Wheel gezien. Maar wil even verder kijken of er nog meer is.

gr van Mariska

p.s Zifjon zit al in de vervolgstoel.

Hoi Mariska,

Toevallig heeft Sterre een leuk speeltje gekregen van de sint.
Het is een soort zacht auto stuurtje en er branden lichtjes op, ook zit er een knop bij waarmee jij hem aan en uit kan doen. Je bevestigd hem doormiddel van klitteband aan het gordeltje dus het kan ook niet vallen ideaal.
Super leuk ding en niet al te duur, iets van 15 euro bij de kruidvat.

Ik hoop dat je er iets mee kan hihihi veel succes met kiezen.

Groetjes Francis

Ik weet natuurlijk niet welke stoel je hebt maar voor op de stoelen van maxi cosi is er ook iets wat je erop kan maken.
Het heet gewoon speeltje maxi cosi...

Ik maak ook vaak zo'n trekspeeltje vast aan het handvat boven de deur of aan mijn stoel.

Hoi mariska,

Wij hebben ook voor yordi met sinterklaas dat speelgoed wat er staat afgebeeld voor in de auto gekocht. Er staat op dat het vanaf 6 maanden is en yordi wordt straks (16 jan) 1 jaar, maar hij vond het wel leuk om in de auto mee te spelen.
Ook heb ik zo'n nijntje spanner die je in de maxi-cosi kunt spannen aan het handvat in de auto gemaakt en daar speelt yordi dan ook mee.
Misschien kun je iets aan die handvat maken??

Liefs marielle

We hebben een maxicosi Tobi, das daar kan je idd dat speelbord voor kopen maar ik vind hem niet leuk. Maar die tips voor aan het handvat zijn erg goed daar had ik nog niet aan geddacht. Ik heb ook zo een ding van nijntje voor aan de maxicosi maar hij speelden er NOOIT mee. Maar misschien kan ik nog andere dingen vinden. Duik wel even zijn speelgoed zak ik :) thx damens voor de tips.

gr van Mariska en drukke Zifjon :)

Terug
Bovenaan