Speelgoed voor onderweg

Hallo meiden,
Ik heb jullie weer gevonden hoor, wel even wennen he. Maar goed, wie weet.
Ik vroeg me af of jullie nog tips hebben voor speelgoed onderweg naar de vakantiebestemming.
We gaan naar Frankrijk en zijn toch wel een uur of 10 aan het rijden, Behalve boekjes, kom ik niet echt op iets, Hebben jullie nog een tip ?

Liefs, Sophie

Je kunt een speciaal tafeltje voor aan de autostoel krijgen. Van maxicosi maar ook van prenatalmerk geloof ik. Geen ervaring ermee verder.
Enne leuke raamstickertjes?
Groetjes een zomer08mama (oops zat hier fout)

Investeer in een dvdspeler. Ideaal. Na de wintersport waar mijn oudste dochter 14 maanden was hebben we die aangeschaft omdat ze veel gehuild heeft onderweg en niet wilde spelen met speelgoed, of heel even.
Nu horen we haar 10 uur lang niet!!! En ze kunnen toch nog niets nuttigs doen.

Ook wij zijn van plan om een dvd speler te kopen.
Yordi houdt niet van lange autoritten. Nu valt hij dan ook wel eens in slaap, maar yordi wil echt alleen maar bewegen. En dat kan natuurlijk niet tijdens een lange autorit( ja we stoppen dan wel tussendoor, zodat hij er ook even uit kan) met het gevolg dat yordi dan vaak onrustig en boos wordt. Smijt het speelgoed dan door de auto enz. En als hij even tv kijkt, dan is hij vaak rustig, dus vandaar dat wij er ook over zaten te denken om een dvd speler te kopen.

Liefs marielle

Moeilijk voor in de auto. Als Jesse even geen zin heeft wordt alles op de grond gegooid. Een dvdspeler lijkt me ook wel super ideaal.
Ik zou denk ik zo lang gewoon in de nacht rijden. Zodat je kindje slaapt....
Heb je trouwens ook niet zo'n soort dingen die je aan de stoel voor je kan maken...weet niet zo goed hoe ik dat moet zeggen.

Hallo,

is moeilijk om iets geschikts te vinden. Wij zijn vorige week naar Spanje gereden, ik zit nu even voor de caravan te forummen. Wij zijn 's middags om 14 uur vertrokken. De beide kinderen zijn toen gelijk in slaap gevallen. Ze werden toen na 2,5 uur wakker. We hebben toen nog 1,5 uur doorgereden naar de IKEA bij Arlon (Belgie). Daar hebben we een lange stop gemaakt waar we gegeten hebben en de kinderen uitgebreid hebben kunnen spelen. Daarna hebben we de kinderen een pyjama aangetrokken en zijn we weer gaan rijden. Ze vielen na 1,5 uur in slaap, beide hebben zich zonder speelgoed prima vermaakt. Het volgende moment dat ze wakker werden, waren we bij de Spaanse grens. Hier hebben we weer een lange stop gemaakt, waar ze lekker hebben kunnen spelen, het was half 6 's ochtends hahaha, daarna nog voor 2 uurtjes in de auto, ze vielen toen weer gelijk in slaap. Wij hebben dus een ideale reis gehad en ik hoop dan ook dat de terugreis net zo verloopt.
Mijn ervaring met speelgoed in de auto, is dat het alleen maar de hele auto doorvliegt!

Succes!

Groetjes Danielle

Hoi,

Myrtheslaapt dus nauwelijks in de auto! Met de winter gaan we op wintersport, dan word dat de eerste reis van 10u.
Afgelopen vakantie zagen we het echt niet zitten. We zijn naar Duitsland gegaan, 5 uurtjes rijden.
Myrthe ging dus ook haar middagslaapje niet doen. We hebben cd-tjes speciaal voor haar aangezet (Sesamstraat, K3 e.d.)
Ook hadden we duplo in een tasje gedaan, ze is dol op alles in en uit een tasje halen.
Dvd hebben wij niet, aangezien Myrthe tot nu toe niet erg lang geinteresseerd is in tv.

Succes

Reneke

Terug
Bovenaan