Speelgoed voor zelf-vermaak (7 mnd)

<p>Hoi ouders!</p><p>Heeft iemand nog leuke tips om een baby zichzelf te leren vermaken? En dan bedoel ik sporten speelgoed of activiteiten dingen.</p><p>We leggen hem nu vaak op zijn buik in de box of de grond en geven hem een speeltje maar hij is al snel verveeld of gaat mekkeren. Ik vroeg me af of er nog leuke andere middelen zijn voor baby’s om zich te vermaken. Ik zie veel van die activiteiten dingen maar geen idee wat een beetje goed of duurzaam is.</p><p> </p><p>dank je wel!</p>

Wij hebben zelf een babygym gemaakt waar hij een tijd lang zoet mee is geweest... Wel al wat jonger mee begonnen dan natuurlijk, maar ook rond 7 maanden had hij er nog veel plezier aan!

Tja dat mopperige hoort er helaas ook gewoon bij. Mijn jongste dochter is morgen 9 maanden en nog steeds binnen 2 minuten om alles verveeld. Ik vind van 7-10 maanden ook een enorme mopperleeftijd.. ben altijd blij als ze 10 maanden zijn en kunnen kruipen/optrekken. Mijn dochter zit nu wel steeds op haar knieen maar kan nog niet vooruit en is daar enorm gefrustreerd over. Ik heb bergen met speelgoed voor mijn oudste dochter van 2.5 jaar, dus ze heeft heeeeel veel verschillend speelgoed en ik geef steeds wat nieuws, maar het helpt weinig. Alles is gewoon maar 2 minuten leuk op deze leeftijd. Ik zou niet teveel babyspeelgoed kopen, daar spelen ze amper mee... beter kun je gewoon een garde of een houten lepel uit je keuken geven ofzo. Mijn dochter was net 10 minuten zoet met een tandenborstel, ook zoiets. O, en bellenblaas vind ze leuk!! 
Succes de komende tijd, dat gemopper hoort helaas ook heel erg bij de leeftijd..

Tja dat mopperige hoort er helaas ook gewoon bij. Mijn jongste dochter is morgen 9 maanden en nog steeds binnen 2 minuten om alles verveeld. Ik vind van 7-10 maanden ook een enorme mopperleeftijd.. ben altijd blij als ze 10 maanden zijn en kunnen kruipen/optrekken. Mijn dochter zit nu wel steeds op haar knieen maar kan nog niet vooruit en is daar enorm gefrustreerd over. Ik heb bergen met speelgoed voor mijn oudste dochter van 2.5 jaar, dus ze heeft heeeeel veel verschillend speelgoed en ik geef steeds wat nieuws, maar het helpt weinig. Alles is gewoon maar 2 minuten leuk op deze leeftijd. Ik zou niet teveel babyspeelgoed kopen, daar spelen ze amper mee... beter kun je gewoon een garde of een houten lepel uit je keuken geven ofzo. Mijn dochter was net 10 minuten zoet met een tandenborstel, ook zoiets. O, en bellenblaas vind ze leuk!! 
Succes de komende tijd, dat gemopper hoort helaas ook heel erg bij de leeftijd..

Haha dank je wel! Ik zag zoveel spullen en mensen in filmpjes of foto's met enorm veel babyspul dat ik eraan Ging twijfelen. Maar hij heeft inderdaad meer dan genoeg. 

Dan maar dat het erbij hoort :) en zo erg vind ik het niet eens. Je hebt gewoon niet echt tijd om je werk te doen zo ?

Terug
Bovenaan