Speelgoed wassen wasmachine

Hebben jullie iets wat goed werkt en niet stuk gaat?

Ik heb gisteren Duplo gewassen in een kussensloop in de wasmachine, maar de kussensloop was helemaal stuk toen de wasmachine klaar was. Dit heb ik trouwens elke keer als ik duplo in de wasmachine doe. Uiteindelijk een deel wat nog gewassen moest worden gewoon zo in de wasmachine gedaan, maar dat is natuurlijk niet heel goed voor de wasmachine.

Zou bijvoorbeeld zo'n waszak die ook wel voor kleding gebruikt wordt stevig genoeg zijn? Of hebben jullie andere ideeën?
 
Duplo in de wasmachine in een kussensloop mét een paar handdoeken er bij in. Gaat prima. Zo doet onze gastouder het ook (met al het kunststof speelgoed) 
 
https://www.dierenoppasamersfoort.nl/product/grote-washbag-waszak-hond-kat-haren-hondenharen-kattenharen/
De waszak van de link is super stevig. Deed er eerst ook hondenspeeltjes enz in. Maar duplo nooit geprobeerd ☺️ Er past iig wel heel veel in, is groter dan een kussensloop. Maar ik zou denk ik ook iets erbij doen zoals een handdoek zodat het minder hard op het stof "slaat" en zo laag mogelijk centrifugeren. 
 
Terug
Bovenaan