speelgoed wassen

hee meiden

ik vroeg me af hoevaak en op welke manier jullie het speelgoed wassen

ik doe t zelf meestal 1 x per maand in de wasmachine/vaatwasser
en dan gewoon alles wat kan dus blokjes poppen knuffels poppenkleertjes enz

liefs maurilla

heb er eigenlijk geen tijd voor staan, kijk gewoon wanneer het nodig is.
Knuffels en duplo gaan bij mij in de wasmachine en de rest doe ik gewoon met een sopje met een beetje allesreiniger en een vaatdoek.

Liefs Marina

Uhhh! Nooit? Ja, ik voel me nu wel echt een slechte moeder, maar ik doe het echt niet, alleen als iets echt zichtbaar vies is, dan wel, maar verder niet.... heb ik echt geen tijd en al helemaal geen zin in hahaaha!

Haha, ik durfde al niet te reageren want ik maak het speelgoed ook (bijna) nooit schoon. Met knuffels speelt ze niet en bij het grote spul haal ik als het vies is zo'n allesreiniger doekje overheen.
Ben gelukkig niet de enige hahaha

hier doe ik 1 keer per week de speelgoed doos overhoop halen. dan haal ik over alle poppen en duplo een doekje en ruim het weer netjes op.
de keukenspulletjes gaan bij mij gewoon de vaatwasser in. knuffels speelt ze niet mee, dus die hoef ik ook niet te wassen.

verder heeft nathalia een tic:
als ze savonds gaat eten, moet knuffie ook eten in de poppen kinderstoel. na het eten doe ik haar kinderstoel schoonmaken, en dan moet ik knuffie zijn kinderstoel ook schoonmaken hahahaha.
dit gebeurt dus elke dag :p

dingen waar ze buiten mee speelt, maar ik niet zo vaak schoon. tenzij het onder de blubber ofzo zit, maar verder eigenlijk zelden.

liefs, do

Ik dacht ik reageer niet.......... ik maak eigenlijk ook nooit het speelgoed schoon, of het moet overduidelijk vies zijn. Ik ben gelukkig niet de enige hahaha.
Knuffels hebben we hier niet, anders zou ik die wel wassen, maar het ander speelgoed....... Nee daar heb ik te weinig tijd voor en bovendien eigenlijk ook geen zin in.....

hahahahaha

ik moet t wel doen omdat onze hond erg haart en die gaan overal tussen zitten en omdat floor alles in dr mondje stopt maar anders deed ik het ook niet
tis echt een rotklusje vooral omdat ze zoveel hebben

Ik maak het ook niet schoon zoals duplo enzo maar de knuffels was ik in de wasmachine.

Ik zie mij al met een doekje de duplo schoon maken blok voor blok hihihi dan heb ik wel een week nodig.

Ik heb ook geen huisdieren ivm Milton zijn allergie en astma en hij mag geen knuffels shanice heeft er ook maar een paar.

groetjes lisette

Terug
Bovenaan