speelgoed

Hoi wij zijn Cmd studenten op hogeschool utrecht en voor ons project moeten wij een deelplatform maken, ons idee was er om een deelplatform maken voor kinderspeelgoed waarbij ouders hun oude/niet gebruikte speelgoed op de site kunnen zetten en ook kinderspeelgoed kunnen kopen/ruilen/krijgen. Onze vraag nu is wat jullie graag zou willen zien op het deelplatform, wat jullie eerste indruk ervan is, en op welke manier u het deelplatform zou gebruiken.​

 
- dikgedrukt
- geen opsommingstekens
- geen witregels

En dat op een communicatie opleiding? Ik zou mijn lesgeld terugvragen.

Dat is mijn eerste indruk.

Inhoudelijk wel een mooi idee.
 
- dikgedrukt
- geen opsommingstekens
- geen witregels

En dat op een communicatie opleiding? Ik zou mijn lesgeld terugvragen.

Dat is mijn eerste indruk.

Inhoudelijk wel een mooi idee.
Dat is nou eenmaal het taalniveau van generatie Z. Daarbij vind ik zo'n deelplatform eigenlijk geen toegevoegde waarde hebben. Er is al Vinted, Marktplaats en Market Place op Facebook plus diverse weggeefhoeken online.
 

Hoi wij zijn Cmd studenten op hogeschool utrecht en voor ons project moeten wij een deelplatform maken, ons idee was er om een deelplatform maken voor kinderspeelgoed waarbij ouders hun oude/niet gebruikte speelgoed op de site kunnen zetten en ook kinderspeelgoed kunnen kopen/ruilen/krijgen. Onze vraag nu is wat jullie graag zou willen zien op het deelplatform, wat jullie eerste indruk ervan is, en op welke manier u het deelplatform zou gebruiken.​

Misschien een idee om een platform te maken voor wijken waar geen buurtapp is? Dan heb je als toegevoegde waarde dat je altijd iets uit de buurt verkoopt, en even naar de verkoper kan wandelen om op te halen. Marktplaats en Vinted hebben dat niet en als bewoner van een wijk kan je niet in de buurtapp van een andere wijk. Je kan dan kijken naar de features die alle vormen van deelplatformen hebben of mensen interviewen wat ze van een voorgesteld idee vinden. Dat werkt vaak beter dan nog niet echt een vastomlijnd idee hebben en mensen vragen wat ze willen. Het creatieve denkwerk komt dan eerst van jullie. Groetjes van een oud-Cmd-docent van een andere hogeschool
 
Terug
Bovenaan