speelgoed

Hallo!
Ik heb een zoontje van bijna 6 maanden en nu vraag ik me af wat voor speelgoed nu geschikt is voor ons mannetje. Knuffels interesseren hem totaal niet en zelf ben ik niet echt dol op van die apparaten die lawaai maken...Heeft iemand goede tips? Het liefst geef ik hem iets waarmee ik tevens z'n ontwikkeling een beetje stimuleer (maar niet te overdreven dan hoor, hij hoeft nog niet naar Bach en Beethoven te luisteren).
 
Knisperboekje is hier een succes, ook: babygym, harde speeltjes om mee tegen de spijltjes van het bedje of box te rammen, ook heeeel erg leuk is een dicht pak koekjes ofzo,knispert ook lekker,en verder eigenlijk alles wat in de mond kan ;-)
 
we hebben een hele dure babygym gekocht en opa een hele goedkope en die van opa is het allerleukste. en het knisperboekje is hier ook een grote favoriet. plastic schaaltje felgekleurde doen het ook fantastisch!!

 
Onze zoon vermaakt zich prima met een "puff" (spons om jezelf in te zepen). Ook plastic bekers zijn leuker dan echt speelgoed volgens Pieter. Tevens hebben wij platsic ringen aan een touw bevestigd en deze aan de kinderstoel gehangen. Staat garant voor zeker 20 minuten speelplezier!

En nu maar genieten van je spelende kind!!
 
Terug
Bovenaan