speelgoed

Hallo ,

wat is nou leuk en goed speelgoed voor een jongen van 9 maanden.
Ik heb van de week van playskool de air-tivity ballenbaan gekocht maar zodra je hem aan zet bgeint hij hard te gillen en weg te schuiven , zou dit een teken zijn dat hij er nog niet aan toe is of dat hij het echt eng vind en dat ik beter het kan gaan ruilen

gr.sandra
 

Ik heb dan wel een meissie, maar kinderen zijn kinderen... Toen Noa een maand of 9 was, speelde ze al veel met haar blokkendoos. Niet dat ze echt aan het bouwen was, maar in de doos - uit de doos, voelen, in de mond, etc. Nu nog is haar blokkendoos het eerste wat ze 's morgens pakt. Ze is nu 11 maanden. Ook een speciale babybal was een schot in de roos! Rubber, zacht, knalroze en heel goed vast te pakken voor die kleintjes. Zodra ze kruipen kun je 'm wegrollen en laten halen (gaat vaak vanzelf). Ook de kartonnen boekjes (zeeman, 1 euro) waarin je allemaal flapjes moet omvouwen zijn een hit. Ze schijnen ook erg lekker te zijn om aan te kluiven...
Nou ja, je ziet: bakken vol (gekregen) speelgoed en maar een paar dingen waarmee er gespeeld wordt.

Succes en veel plezier met de kleine.

Groet, Heleen
 
Terug
Bovenaan